Gavekort Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Man er nerd når man har respekt for hardwaren sin og holder den hellig. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Når du klarer å klemme et Star Wars-sitat i omtrent hver eneste sammenheng. Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 du vet du er nerd når du spiller Wow mens du sitter på dass Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 du vet du er nerd når du spiller Wow mens du sitter på dass Rettelse: Du vet du er nerd når du bruker laptoppen på dass. Lenke til kommentar
sCuper Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Du vet du er nerd når du gruer deg til å gå på ball, selv om du har fått med deg ei av de fineste jentene på skolen, fordi du hater å danse. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Du vet du er nerd når du gruer deg til å gå på ball, selv om du har fått med deg ei av de fineste jentene på skolen, fordi du hater å danse. Tja... Vil jo ikke si at man er nerd fordi man gruer seg til å danse, når du misliker dansing. Ikke særlig nerd når du får med deg en av de fineste jentene på skolen, heller. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Du vet du er nerd når du gruer deg til å gå på ball, selv om du har fått med deg ei av de fineste jentene på skolen, fordi du hater å danse.Det har hva med nerdisme å gjøre? Endret 5. desember 2008 av Tordenflesk Lenke til kommentar
sCuper Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Hate å danse, jeg har sett få nerder utenom Napoleon Dynamite som liker å danse. Og jo, jeg er nerd, jeg snakker nesten bare med henne over msn selv om vi er ofte på de samme tingene på fritiden Endret 5. desember 2008 av sCuper Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Tja... Vil jo ikke si at man er nerd fordi man gruer seg til å danse, når du misliker dansing. Ikke særlig nerd når du får med deg en av de fineste jentene på skolen, heller. Om du er nerd eller ikke har jo ingenting med hvordan du ser ut å gjøre, med mindre du ser for deg at alle nerder er stereotyper. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Tro meg... Det finnes dansenerder. *rekke opp hånd* Du er nerd når du vil ha en nettpc til å ha med over alt, og da mener jeg over alt! Eller når våte drømmer innebærer det nyeste hardwaren... Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Når du smiler av at nummerskiltet på bilen din vill lyst opp 32 leds hadde det blitt vist med 7-segment displays Lenke til kommentar
Semic Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Løp og kjøp. Det er lov å kjøpe julegaver til seg selv. Vet ikke om norge selger sånt, men jeg kjøpte min (rød) hos ThinkGeek. Her er link til de som vil kjøpe en slik http://www.thinkgeek.com/gadgets/watches/6a17/ Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 http://www.thinkgeek.com/gadgets/camping-outdoors/a396/ Den har de pokker i meg pakket ned mye i Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Donald, Vi Menn, Pondus, laptop. Hva har de alle til felles? De passer perfekt inn på badet. Med buksa pun anklene og en kleskurv fremfor dassen har du en perfekt utgangsposisjon. Har faktisk tilbringet et WoW Raid i den posisjonen Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Donald, Vi Menn, Pondus, laptop. Hva har de alle til felles? De passer perfekt inn på badet. Med buksa pun anklene og en kleskurv fremfor dassen har du en perfekt utgangsposisjon. Har faktisk tilbringet et WoW Raid i den posisjonen så du sier at du har spillt wow på dass? mens du satt å gjorde nummer 2? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Hvem ble ikke inspirert av Cartman i South Park's WoW episode? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) så du sier at du har spillt wow på dass? mens du satt å gjorde nummer 2? Yup, og takk gud for at jeg husket å stenge Ventrilo under seansen. Tok meg en liten mana pause med påløpt tørk men fikk ikke tid til å komme meg av dassen før vi var i gang igjen. 3 timer sittende på dass er ikke behagelig. Edit: Og er ikke stolt av det, men man kan vel si, bokstavelig talt, shit happens. Endret 6. desember 2008 av Bear^ Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Hvem ble ikke inspirert av Cartman i South Park's WoW episode? ah, takk. ja, herliig episode Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 "im afraid this is the end.. Of World of Warcraft" Priceless.. Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 så du sier at du har spillt wow på dass? mens du satt å gjorde nummer 2? Yup, og takk gud for at jeg husket å stenge Ventrilo under seansen. Tok meg en liten mana pause med påløpt tørk men fikk ikke tid til å komme meg av dassen før vi var i gang igjen. 3 timer sittende på dass er ikke behagelig. Edit: Og er ikke stolt av det, men man kan vel si, bokstavelig talt, shit happens. Du vet du er nerd når du sitter på dass i 3 timer å spille WOW og tar en nummer2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå