Gå til innhold

Du vet du er nerd når..


Winged Monkey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du vet du er nerd når du gruer deg til å gå på ball, selv om du har fått med deg ei av de fineste jentene på skolen, fordi du hater å danse.

Tja... Vil jo ikke si at man er nerd fordi man gruer seg til å danse, når du misliker dansing. Ikke særlig nerd når du får med deg en av de fineste jentene på skolen, heller. :p

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
Tja... Vil jo ikke si at man er nerd fordi man gruer seg til å danse, når du misliker dansing. Ikke særlig nerd når du får med deg en av de fineste jentene på skolen, heller. :p

Om du er nerd eller ikke har jo ingenting med hvordan du ser ut å gjøre, med mindre du ser for deg at alle nerder er stereotyper.

Lenke til kommentar
Donald, Vi Menn, Pondus, laptop. Hva har de alle til felles? De passer perfekt inn på badet. Med buksa pun anklene og en kleskurv fremfor dassen har du en perfekt utgangsposisjon. Har faktisk tilbringet et WoW Raid i den posisjonen :blush:

 

så du sier at du har spillt wow på dass? mens du satt å gjorde nummer 2?

Lenke til kommentar
så du sier at du har spillt wow på dass? mens du satt å gjorde nummer 2?

 

Yup, og takk gud for at jeg husket å stenge Ventrilo under seansen. Tok meg en liten mana pause med påløpt tørk men fikk ikke tid til å komme meg av dassen før vi var i gang igjen. 3 timer sittende på dass er ikke behagelig.

 

Edit: Og er ikke stolt av det, men man kan vel si, bokstavelig talt, shit happens.

Endret av Bear^
Lenke til kommentar
så du sier at du har spillt wow på dass? mens du satt å gjorde nummer 2?

 

Yup, og takk gud for at jeg husket å stenge Ventrilo under seansen. Tok meg en liten mana pause med påløpt tørk men fikk ikke tid til å komme meg av dassen før vi var i gang igjen. 3 timer sittende på dass er ikke behagelig.

 

Edit: Og er ikke stolt av det, men man kan vel si, bokstavelig talt, shit happens.

 

Du vet du er nerd når du sitter på dass i 3 timer å spille WOW og tar en nummer2 :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...