Mikkel™ Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Du får kjøpt toast-griller til en 5.25 tommers brønn på pc-en da Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Skal se om jeg finner linken http://www.crazypc.com/other/misc/toast.htm There u go Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Synd man ikke kan lage smørbrød i samme slengen. Hadde jeg sluppet å skaffe meg Ovn når jeg flytter ut. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Har du toast og ett brød har du mat en hel måned pluss at du slipper å løfte på ræva for å lage mat Lenke til kommentar
n00ky Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Du får kjøpt toast-griller til en 5.25 tommers brønn på pc-en da Det var vel snakk om en aprilspøk denne toastgrillen, var det ikke? Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 PC'n må vel da bli no himla varm da , må vel ha ganske god kjøling da. Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 ..Når du tenker at folk i krigsfilmer er noobs Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Skulle likt å se en übernerd i krigsspill med 30 kilos oppakning treffe headshot med AG3 på lang avstand på ekte :!: Lenke til kommentar
Eppelsin Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Jeg velger å vente i spenning til vi får laget maten via en konsoll jeg, ala Star Trek. Med dagens strøm- og "nettleie"-priser, og E = mc^2 blir det ikke mange attogrammene man får råd til Still...me 2! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Skulle likt å se en übernerd i krigsspill med 30 kilos oppakning treffe headshot med AG3 på lang avstand på ekte :!: Er faktisk ikke så vanskelig å skyte med AG3. Selvsagt, må venne seg til vekt og sånt, men det er ikke så vanskelig om du får trent litt. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Skulle fortsatt likt å se det Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Skulle sett meg da, når jeg var i forsen. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Du skjøt mange i hodeT? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Toastgriller? Pff... Jeg kan bare skru av viftene til PSUen og putte en saftig skive med loff mellom kjøleribbene. Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Du er nerd når du tar med deg laptopen på kjøkkenet og ser på Diggnation mens du lager mat... Endret 11. oktober 2008 av Deila Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Når du ler deg skakk av disse: http://awurl.com/xmwqwn63678 Lenke til kommentar
Nixax Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 du sitter å leser en tråd og ikke blir i stand til å gjøre noe annet før du er ferdig med å lese tråden(selv om man er dritt-treng) phuuuu.*løper på dass* Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Du vet du er nerd når... ... I memorized the Holy Grail really well, I can recite it right now and have you ROTFLOL. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Q. How did the programmer die in the shower?A. He read the shampoo bottle instructions: Lather. Rinse. Repeat. Redneck Computer Terms LOG ON: Makin' a woodstove hot. LOG OFF: Don't add no more wood. MONITOR: Keepin' an eye on the wood stove. DOWNLOAD: Gittin' the farwood off the truck. MEGA HERTZ: When you're not keerfull gittin' the farwood. FLOPPY DISC: Whutcha git from trying to tote too much farwood. RAM: That thar thing whut splits the farwood. HARD DRIVE: Gittin' home in the winter time. WINDOWS: Whut to shut when it's cold outside. SCREEN: Whut to shut when it's black fly season. BYTE: Whut them dang flys do. CHIP: Munchies fer the TV. MICRO CHIP: Whut's in the bottom of the munchie bag. MODEM: Whutcha do to the hay fields. DOT MATRIX: Old Dan Matrix's wife. LAP TOP: Whar the kitty sleeps. KEYBOARD: Whar you hang the dang truck keys. SOFTWARE: Them dang plastic forks and knifes. MOUSE: Whut eats the grain in the barn. MOUSE PAD: That's hippie talk fer the mouse hole. MAINFRAME: Holds up the barn roof. PORT: Fancy Flatlander wine. ENTER: Northerner talk fer, "C'mon in, y'all." CLICK: Whut you hear when you cock your gun. DOUBLE CLICK: When the dang gun don't far when you pull the trigger. REBOOT: Whut you have to do at bedtime when you forgot the kitty's still outside. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå