Gavekort Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Min er såpass overklokket at jeg er nødt til å ha øynene på temperatur, volt og stabilitet hele tiden for å kunne ha på pcen i det hele tatt. Da er du nerd... Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Da må du skaffe deg den nye kjølingen fra Thermaltake, mini-kompressor Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Med tanke på at PCen står rett ved senga mi, og den bråker som et uvær, så velger jeg å skru den av slik jeg får sove. Lenke til kommentar
Eppelsin Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Med tanke på at PCen står rett ved senga mi, og den bråker som et uvær, så velger jeg å skru den av slik jeg får sove. Det du egentlig mener, er at du sovner til lyden Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Det du egentlig mener, er at du sovner til lyden Har problemer med å sovne uten lyden av PCen min jeg. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Jeg har pcen rett ved siden av sengen, så jeg våkner ofte med at jeg ha kinnet inntil og koser med jenta mi. Jeg har: x1 CPU-vifte som kjører nesten konstant 100% (ca. 35db) x1 GPU-vifte på 100% (25db) x1 ex-cpuvifte som nå er harddisk-kjøler (ca. 25db) x1 modifiser PSU-vifte (ca. 25db) x1 svekling kabinettvifte (ca. 5db) x1 super kabinettvifte (ca. 25db) x2 turbinvifter (totalt ca. 15db) Server: x1 CPU-vifte (20db) x1 Hissig 20mm kabinettvifte (30db) x1 PSU-vifte (15db) Laptop: x1 vifte (5db) Med andre ord: Umulig å sove. [db-greia er helt sikkert på hodet, men you catch my drift] Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Finnes det noe apparat for å måle desibel? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Finnes det noe apparat for å måle desibel? uhm, ja, desiBel-måler. Slike fåes mange steder, de er tilogmed innebygd i noen mobiler, og kan sikkert også fåes som programvare til datamaskin. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Finnes det noe apparat for å måle desibel? uhm, ja, desiBel-måler. Det heter desibel, men forkortes dB. Du vet du er en nerd når du vet sånt Slike fåes mange steder, de er tilogmed innebygd i noen mobiler, og kan sikkert også fåes som programvare til datamaskin. Desibel-måling er litt av et minefelt. Det er utrolig mange faktorer som påvirker målingen. Blant annet hva slags mikrofon/opptaker man bruker, hva slags rom man er i, hvordan PCen er oppbygd, hvilken avstand man måler på, hvilken vinkel man måler i, etc. Så ikke tro at du vil få en pålitelig og vitenskapelig måling av dB-nivå bare ved å peke mobilen på PCen. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 ...når du bruker HMI for å styre alt på rommet / huset ditt. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Når du gjør den pensjonerte pcen din om til en FTP-server bare fordi du savnet duren og at flere pcer er status! Lenke til kommentar
Eppelsin Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 bob92: Jada, skjønte det. Jeg og hater lyder når jeg skal sove, men den ene PC'n får lov å stå på allikevel (den "pensjonerte" ) Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Du vet du er nerd (eller überpirat) når du synes det er dumt at du ikke kan laste ned piratkopiert mat (ja, jeg har gjort det). Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Du vet du er nerd (eller überpirat) når du synes det er dumt at du ikke kan laste ned piratkopiert mat (ja, jeg har gjort det). Hvor og hvordan? Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 nei, jeg har ikke gjort det, men jeg har tenk på det og tenkt "faen at det ikke går ann" Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 nei, jeg har ikke gjort det, men jeg har tenk på det og tenkt "faen at det ikke går ann" Tenk så fint det hadde vært a gitt! Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 og tenk hvor mye piratkopiert pizza og taco du kunne fått gratis Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 og tenk hvor mye piratkopiert pizza og taco du kunne fått gratis I HD kvalitiet xP Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Man kan få lasta ned piratkopiert software for å konvertere tace-shells til lomper og. Supre greier. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Jeg velger å vente i spenning til vi får laget maten via en konsoll jeg, ala Star Trek. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå