Gå til innhold

Du vet du er nerd når..

Winged Monkey

Anbefalte innlegg

Ganske mange av de stemte.

Husker faren min hentet meg etter jeg var på Cs LAN, og da han skulle parkere bilen for å gå inn på butikken, så tittet jeg etter terrorister å skyte. ;p - og når jeg kom hjem og slo på lyset på rommet trodde jeg at det var flash bang.

Sick? ;p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I går ble mamma så sur fordi jeg sitter på pc-en, så hun tok pc-musa med seg. Og da jeg skulle sitte på pc-en etterpå så bare fikla jeg med høyrehånda der hvor musa pleier å ligge. Hånda mi gikk instinktivt dit for å ta tak i musa som ikke var der :wee:

Hehe. Jeg har volumkontrollen til anlegget liggende ved musa, og den har veldig musete form, så jeg har flere ganger grabbet den og prøvd å styre pekeren med den.

Lenke til kommentar
I går ble mamma så sur fordi jeg sitter på pc-en, så hun tok pc-musa med seg. Og da jeg skulle sitte på pc-en etterpå så bare fikla jeg med høyrehånda der hvor musa pleier å ligge. Hånda mi gikk instinktivt dit for å ta tak i musa som ikke var der :wee:

Hehe. Jeg har volumkontrollen til anlegget liggende ved musa, og den har veldig musete form, så jeg har flere ganger grabbet den og prøvd å styre pekeren med den.

Hadde samme problemet för. Flytta volumkonntrollen over på höyre sida av tastaturet :wee:

Lenke til kommentar

Humm.. du lurer på om det er lyst eller mørkt ute, og sjekker det ved å google opp et webcam fra nærområdet :-)

EDIT: Ette å ha sett posten over, må jeg legge til at PC'er varmer godt i vinterkulda når man bor i dårlig isolert bygg.

(Dessuten har man den webcam'en i de kategoriserte bokmerkene etterhvert ;)

Endret av Z_for_Zero
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...