EciX Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Ganske mange av de stemte. Husker faren min hentet meg etter jeg var på Cs LAN, og da han skulle parkere bilen for å gå inn på butikken, så tittet jeg etter terrorister å skyte. ;p - og når jeg kom hjem og slo på lyset på rommet trodde jeg at det var flash bang. Sick? ;p Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Nei, CS-Nerd er det ikke da man sier at det ikke er bra med for mye spill? Endret 24. september 2008 av Ethernet Lenke til kommentar
EciX Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Det kan du vel si. Da jeg skulle skru på tven letet jeg etter 'E' knappen. ;p - Svintrøtt og alt for mye spilling. Glemmer ikke den dagen jeg altså. Når jeg gikk så jeg for meg w, d, s og a knappene. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Etter at jeg hadde spilt endel CS jeg og, så skulle jeg spise pannekaker. Etter at jeg hadde spist ferdig pannekaka så jeg ned på tallerken, og ventet på ny runde. Helt sant! Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Haha, humret litt nå "Helt Sant! " Den gjorde susen Lenke til kommentar
EciX Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Hoho, det er jo sant. Merkelig det med CS og nerd. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 I går ble mamma så sur fordi jeg sitter på pc-en, så hun tok pc-musa med seg. Og da jeg skulle sitte på pc-en etterpå så bare fikla jeg med høyrehånda der hvor musa pleier å ligge. Hånda mi gikk instinktivt dit for å ta tak i musa som ikke var der Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Nei, CS-Nerd er det ikke da man sier at det ikke er bra med for mye spill? Du får aldri for mye spill! Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 I går ble mamma så sur fordi jeg sitter på pc-en, så hun tok pc-musa med seg. Og da jeg skulle sitte på pc-en etterpå så bare fikla jeg med høyrehånda der hvor musa pleier å ligge. Hånda mi gikk instinktivt dit for å ta tak i musa som ikke var der Hehe. Jeg har volumkontrollen til anlegget liggende ved musa, og den har veldig musete form, så jeg har flere ganger grabbet den og prøvd å styre pekeren med den. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 I går ble mamma så sur fordi jeg sitter på pc-en, så hun tok pc-musa med seg. Og da jeg skulle sitte på pc-en etterpå så bare fikla jeg med høyrehånda der hvor musa pleier å ligge. Hånda mi gikk instinktivt dit for å ta tak i musa som ikke var der Hehe. Jeg har volumkontrollen til anlegget liggende ved musa, og den har veldig musete form, så jeg har flere ganger grabbet den og prøvd å styre pekeren med den. Hadde samme problemet för. Flytta volumkonntrollen over på höyre sida av tastaturet Lenke til kommentar
-Tord Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Kanskje ikke så veldig "datanerdete", men... hver gang jeg har rota bort lommeboka eller nøklene så tar det alltid litt tid før det går opp for meg at jeg ikke bare kan ringe etter de Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Jeg har kjøpt sånn dings, slik at nøklene piper når jeg plystrer xD Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11166 Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Jeg har kjøpt sånn dings, slik at nøklene piper når jeg plystrer xD Reagerer den kun på plystring eller også andre høye lyder? Hvordan er batteritiden? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Du vet du er nerd når... ... du våkner med en genial "du vet du er nerd"-kommentar, hopper ut av sengen, skrur på, logger deg inn og skriver "Du vet du er nerd når..:" og stopper opp... Glemt! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Du vet du IKKE er nerd når du må skru på pc'n for å slenge deg på et forum. Pc'n skal være på 24/7. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Du vet du IKKE er nerd når du må skru på pc'n for å slenge deg på et forum. Pc'n skal være på 24/7. Ikke pc'n. PC-ene! Flertall that is! Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Jeg vil nå si at desktoppen ikke bør stå på hele tiden. Bare hvis man ikke har servere. Rommet mitt blir så varmt, men serverene er greitt. For de står ikke på rommet. Lenke til kommentar
Eppelsin Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) Humm.. du lurer på om det er lyst eller mørkt ute, og sjekker det ved å google opp et webcam fra nærområdet :-) EDIT: Ette å ha sett posten over, må jeg legge til at PC'er varmer godt i vinterkulda når man bor i dårlig isolert bygg. (Dessuten har man den webcam'en i de kategoriserte bokmerkene etterhvert Endret 28. september 2008 av Z_for_Zero Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå