Gå til innhold

Du vet du er nerd når..


Winged Monkey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
4. Du har brukt ord som "lol", "leet" og "omg" i muntlig samtale.

5. Du foretrekker regnvær fremfor solskinn for da får du ikke så dårlig samvittighet for å sitte inne fremfor dataskjermen.

8. Den mest fysiske delen av din hverdag er å gå opp og ned en trapp for å hente mer cola.(100% sant noen dager!!)

12. Setet på kontorstolen din over tid er blitt formet til en perfekt replika av ræssen din.

17. Du ber din mor slutte å teamflashe når hun drar opp rullgardina.(bare at jeg sier; "Drit å flash a!")

18. Noen spør om hjelp så gir du dem en link til google og babler noe om at de er noobs.

20. Du savner Ctrl+F mens du leter etter viktige brev/papirer eller sokkene dine.

21. Du fyrer opp Azureus når mor din ber deg handle inn til middag.

28. Noen kjefter på deg ser du etter mute knappen.

29. Noen treffer deg mens dere har snøball krig beskylder du dem for å bruke aim bot.

35. Du river deg i håret over hackere/dataeksperter i Hollywood-filmer som opplagt ikke kunne skilt en IP-adresse fra en brannmur.

37. Du beskylder alle som løper fortere enn deg for å bruke speedhack.

39. Du defragmenterer harddisken for underholdningens skyld.  (...Bare etter at jeg har døgnet da! :) )

Du kjenner deg igjen i disse punktene.  :hrm:

57. Du skriker "Just Fucking Google It!" når noen spør om et enkelt sprøsmål i klassen. (Nesten, bare at jeg sier; Jævla noob, bruk google!)

65. Du syns dette er morsomt.

66. Du lurer på hvilken opplønsning øyet kjører i.  (Aldri tenkt over det... Noen som vet??)

73. Du fiser så sier du "Fire in the Hole!"

85. Du skulle ønske du hadde stavekontroll under norsk/engelsk eksamen.

 

...Er jeg nerd pga det over?

 

 

edit: Kan du foresten legge til:

-Når du sitter og lager fantasi handlelister på prisguiden

Endret av .Scotty.
Lenke til kommentar

....Du vet du er nerd.....når man har lest gjennom alle de 25 sidene som er i denna posten..(så at d har var noe lignende tidligere.....men det er mange sider siden..!) :innocent:

 

......når man har har brukt nesten 2 døgn i strekk(uten søvn og litervis med kaffe) for å finne ut hva som er gæernt med en pc og fortsatt ikke har fått den til å fungere helt optimalt etter titalls reinstallering av operativsystem og drivere.... :cry: ...(eller kanskje man bare er helt retard..? :whistle: )

 

(ti poeng til den som gjetter hvilke operativ system.. :roll: )

 

...når man får abstinenser av en dag uten WoW :(

Endret av eirikhaf
Lenke til kommentar
...Sliter med å stå opp for å rekke butikken før den stenger :dontgetit:

5401017[/snapback]

 

 

den er lei...men det værste er alkohol salget..:/....stenger tidligere det..:(....og spesielt på lørdager.....prøver å handle inn i uka...så har jeg til helgen..;)...forhåpentligvis..:p

Endret av eirikhaf
Lenke til kommentar
(ti poeng til den som gjetter hvilke operativ system.. rolleyes.gif )

 

Linux?

 

Ja, windows 3.11 :lol:.

5401087[/snapback]

 

 

hadde det bare vært så vel.. :p

 

men skal innrømme at jeg har gjort det litt vanskeli for meg selv da..;)..."Unattended" :love:

Endret av eirikhaf
Lenke til kommentar
Du vet du er nerd når du har sitti fra 0030 til kl0600 og spilt NFS Underground 2 og så vært glad fordi du tilfeltigvis får dekning på det trådløse nettverkskortet på den bærbare dataen, sånn at du kan sitte en stund og skrive poster på diskusjon.no.

5397548[/snapback]

 

Weeeeeeee, du har gjort det igjen :p, :p. Sist satt du til 0400.

Gale mann! :)

Lenke til kommentar

når du lurer på åssen lyd-codecs som er innstalert på en gramofonspiller

 

når du tror at zip-code (USA) er en kode / script som zipper filer i en mappe

 

når du laster ned alt som går på tv (før de kommer i norge) bare for å se det før vennene dine har sett det.

 

når du tror at verdens mest utbredte sport er CS

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...