Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Du vet du er nerd når..

Winged Monkey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skift nettverkskort, resett ruter og bytt passord, etc.

Mye man kan gjøre. :)

Har ikke tilgang til ruteren. Han har byttet ut default passord

Er derfor jeg sa reset ruteren. Finnes en "Reset Device"-knapp (vanligvis gjennom et lite hull) for å sette alt til standard igjen.

....når kjæresten din kaller deg nerd.

Kjæreste? Nerd?

Lenke til kommentar
Når du bypasser NETGear block schedule. Pappa trodde han var smart når han blokket all internett tilgang fra min MAC adresse:p

Btw, er det noen løsning på dette?

Eneste jeg får gjort atm for å bypasse ruteren er å fysisk bytte router. Altså, Modem kabelen går inn i denne NETgear routeren, men jeg tar modem kabelen inn i en switch jeg har liggende, også tar jeg min internett kabel inn i denne switchen.

Dette er ganske stress å gjøre, så jeg lurer på om det er en annen måte? Hørte noe snakk om å være connected til AIM før blocken kommer på, men vet ikke helt hva AIM er :p

Blokken er på fra kl 17:00 til 23:00 foresten.

spoof mac adressa di?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723
Når du bypasser NETGear block schedule. Pappa trodde han var smart når han blokket all internett tilgang fra min MAC adresse:p

Btw, er det noen løsning på dette?

Eneste jeg får gjort atm for å bypasse ruteren er å fysisk bytte router. Altså, Modem kabelen går inn i denne NETgear routeren, men jeg tar modem kabelen inn i en switch jeg har liggende, også tar jeg min internett kabel inn i denne switchen.

Dette er ganske stress å gjøre, så jeg lurer på om det er en annen måte? Hørte noe snakk om å være connected til AIM før blocken kommer på, men vet ikke helt hva AIM er :p

Blokken er på fra kl 17:00 til 23:00 foresten.

spoof mac adressa di?

Skal prøve det når jeg kommer hjem. Takk for linken forresten!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Har flere ganger skrevet "exit" i chatvinduet til folk, helt ubesvisst

Eller at man konsekvent skriver /close i MSN-vinduer fordi man har brukt MSN Plus for mye og ikke tenker seg om, noe som resulterer i mye vittig når man egentlig er midt i en samtale :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...