Gjest Slettet+8723 Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Skift nettverkskort, resett ruter og bytt passord, etc.Mye man kan gjøre. Har ikke tilgang til ruteren. Han har byttet ut default passord Lenke til kommentar
Beneli Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 ....når kjæresten din kaller deg nerd. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Skift nettverkskort, resett ruter og bytt passord, etc.Mye man kan gjøre. Har ikke tilgang til ruteren. Han har byttet ut default passord Er derfor jeg sa reset ruteren. Finnes en "Reset Device"-knapp (vanligvis gjennom et lite hull) for å sette alt til standard igjen. ....når kjæresten din kaller deg nerd. Kjæreste? Nerd? Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Når du bypasser NETGear block schedule. Pappa trodde han var smart når han blokket all internett tilgang fra min MAC adresse:p Btw, er det noen løsning på dette? Eneste jeg får gjort atm for å bypasse ruteren er å fysisk bytte router. Altså, Modem kabelen går inn i denne NETgear routeren, men jeg tar modem kabelen inn i en switch jeg har liggende, også tar jeg min internett kabel inn i denne switchen. Dette er ganske stress å gjøre, så jeg lurer på om det er en annen måte? Hørte noe snakk om å være connected til AIM før blocken kommer på, men vet ikke helt hva AIM er Blokken er på fra kl 17:00 til 23:00 foresten. spoof mac adressa di? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723 Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Når du bypasser NETGear block schedule. Pappa trodde han var smart når han blokket all internett tilgang fra min MAC adresse:p Btw, er det noen løsning på dette? Eneste jeg får gjort atm for å bypasse ruteren er å fysisk bytte router. Altså, Modem kabelen går inn i denne NETgear routeren, men jeg tar modem kabelen inn i en switch jeg har liggende, også tar jeg min internett kabel inn i denne switchen. Dette er ganske stress å gjøre, så jeg lurer på om det er en annen måte? Hørte noe snakk om å være connected til AIM før blocken kommer på, men vet ikke helt hva AIM er Blokken er på fra kl 17:00 til 23:00 foresten. spoof mac adressa di? Skal prøve det når jeg kommer hjem. Takk for linken forresten! Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Edit: Faen, jeg så ikke at det var en side til Endret 1. september 2008 av Ethernet Lenke til kommentar
hernil Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Når du prøver å skrive cls for å nullstille en msn-samtale ... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Drømmedagen din er en dag helt alene med et idyllisk SPRPG (sikter til TES: Oblivion), du har nok av forsyninger til hele dagen og ingen plager deg. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Har flere ganger skrevet "exit" i chatvinduet til folk, helt ubesvisst Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Har flere ganger skrevet "exit" i chatvinduet til folk, helt ubesvisst Eller at man konsekvent skriver /close i MSN-vinduer fordi man har brukt MSN Plus for mye og ikke tenker seg om, noe som resulterer i mye vittig når man egentlig er midt i en samtale Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Jeg hadde mitt livs største opplevelse i dag. Lenke til kommentar
sCuper Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Hva gjorde du med egget? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 La det tilbake i kjøleskapet og tok et nytt. Kan jo ikke bryte leetness-en. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 2. september 2008 Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 La det tilbake i kjøleskapet og tok et nytt. Kan jo ikke bryte leetness-en. Ser for meg egget ligge i kjøleskapet ditt og lukte hestefis om ett år eller to Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 2. september 2008 Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 La det tilbake i kjøleskapet og tok et nytt. Kan jo ikke bryte leetness-en. Ser for meg egget ligge i kjøleskapet ditt og lukte hestefis om ett år eller to Har jo bilder da. Tror noen av familiemedlemmene har spist det nå Lenke til kommentar
MrPancake Skrevet 2. september 2008 Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 Har jo bilder da. Tror noen av familiemedlemmene har spist det nå Doh! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. september 2008 Rapporter Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Jeg hadde mitt livs største opplevelse i dag. http://bildr.no/image/248263.jpeg Du skulle solgt det på ebay! Hadde nok krevd god forpakning for at egget ikke skulle knuses. Men alle ville jo bydd på et leet-egg. ^^ Endret 3. september 2008 av Snorre Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. september 2008 Rapporter Del Skrevet 3. september 2008 Jeg hadde mitt livs største opplevelse i dag. http://bildr.no/image/248263.jpeg Du skulle solgt det på ebay! Hadde nok krevd god forpakning for at egget ikke skulle knuses. Men alle ville jo bydd på et leet-egg. ^^ Faen, at jeg ikke tenkte på det. Kunne jo blitt rik. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 yeah..right på et egg som er stemplet med leet finnes nokk flere enn bare 1 leet egg her i værden ;P Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 yeah..right på et egg som er stemplet med leet finnes nokk flere enn bare 1 leet egg her i værden ;P Fikk ikke noen treff på søk på 1337-egg. Så den ville i det minste vært unik på ebay Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå