Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Du vet du er nerd når..

Winged Monkey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fikk aldri sansen for SR2 jeg. SR1 har liksom den originale følelsen. i SR2 så prøver man bare å overgå eneren.

enig, man kunne jo ikke ha grafikk på bilene engang :( også var sountracket mye bedre i SR1. goode minner til den musikken as. Alley cat og Sr1, da var kvelden redda :D

Jeg regner meg som en av kongene innen Forza 2 , allikevel sliter jeg som faen med raca på sr1 :p

Sr2 hadde en del mer deler man kunne få kjøpt da.. det er vel eneste plusset. også er grudge night ganske fett

Endret av Daily-Drifter
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723

Når du bypasser NETGear block schedule. Pappa trodde han var smart når han blokket all internett tilgang fra min MAC adresse:p

Btw, er det noen løsning på dette?

Eneste jeg får gjort atm for å bypasse ruteren er å fysisk bytte router. Altså, Modem kabelen går inn i denne NETgear routeren, men jeg tar modem kabelen inn i en switch jeg har liggende, også tar jeg min internett kabel inn i denne switchen.

Dette er ganske stress å gjøre, så jeg lurer på om det er en annen måte? Hørte noe snakk om å være connected til AIM før blocken kommer på, men vet ikke helt hva AIM er :p

Blokken er på fra kl 17:00 til 23:00 foresten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...