Datasmurf Skrevet 22. august 2008 Rapporter Del Skrevet 22. august 2008 Du mener det var en spesiell versjon man kunne gjøre det på? Vel, det er i alle fall ikke vanskelig å skaffe det siden det er Abandon Ware. Jeg har det på floppy-disker et sted ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. august 2008 Rapporter Del Skrevet 22. august 2008 Ja på den ene versjonen som er ute som abandonware så kan man kjøpe den ene 1949(?)-modellen av en eller annen bil og strippe den for motor og girkasse. Så kan man selge den for akkurat det man vil omtrent. Nok til 63-corvetta og råeste av alt hvertfall. Oooh.. jeg kom på en ting til. Man er nerd når man diskuterer cheats på et spill som er 19 år gammelt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. august 2008 Rapporter Del Skrevet 22. august 2008 Ha ha! Sant. Jeg visste om den cheaten, men jeg trodde det var standard i et av spillene Husker ikke om det var 1ern eller 2ern, men siden du nevner '63 Corvetten, går jeg ut fra at det er 1ern, siden "The King" kjører en. I 2ern er det jo en Shelby Mustang ^^ Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 22. august 2008 Rapporter Del Skrevet 22. august 2008 Hva er så ille med det? Å være idiot eller å erstatte faktisk latter med et utrykk som beskriver en type hysterisk latter som er populær på Gaustad? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. august 2008 Rapporter Del Skrevet 22. august 2008 Fikk aldri sansen for SR2 jeg. SR1 har liksom den originale følelsen. i SR2 så prøver man bare å overgå eneren. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 22. august 2008 Rapporter Del Skrevet 22. august 2008 Du vet du er nerd når du kutter salat, kutter deg i høyre pekefinger og tenker "jeg har kuttet meg i venstre-klikken" (det gjorde jeg ) Nerd? Salat? Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 22. august 2008 Rapporter Del Skrevet 22. august 2008 ja, dette lurer jeg også på, kan Tordenflesk venligst melde seg på diskusjon.no og gjøre opp for seg? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 23. august 2008 Rapporter Del Skrevet 23. august 2008 (endret) Hvilken Nerd med respekt for sin store mage har ikke salat på burgeren sin. (argh, postet en time for tidlig ) Endret 23. august 2008 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. august 2008 Rapporter Del Skrevet 23. august 2008 Jeg er en stolt nerd UTEN stor mage. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 23. august 2008 Rapporter Del Skrevet 23. august 2008 hehe, jeg har heller ikke stor mage Atzz har en liten anelse av at Tordenflesk ikke har stor mage, og eter derfor salat for å ikke få stor mage :| Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. august 2008 Rapporter Del Skrevet 23. august 2008 Tordenflesk, jeg sier ofte lol eller rofl i stedet for å le, men jeg ler også ut høyt veldig mange ganger som en gærning fra Gaustad. Og det hender at jeg faller av stolen og ruller på gulvet og ler. Noen ganger i måneden vil jeg si, overtretthumor er <3 Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 23. august 2008 Rapporter Del Skrevet 23. august 2008 hehe, jeg har heller ikke stor mage Atzz har en liten anelse av at Tordenflesk ikke har stor mage, og eter derfor salat for å ikke få stor mage :| Jeg ser gravid ut. Boobs har jeg og. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 23. august 2008 Rapporter Del Skrevet 23. august 2008 Jeg ser gravid ut. Boobs har jeg og. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 23. august 2008 Rapporter Del Skrevet 23. august 2008 Jeg er ganske tynn, jeg, selv om jeg ikke spiser så veldig sunt akkurat O.o Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. august 2008 Rapporter Del Skrevet 29. august 2008 Du vet du er nerd når du tar bilder av dette : Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. august 2008 Rapporter Del Skrevet 29. august 2008 Du vet at du er nerd, når du vet hva feilen skyldes. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 29. august 2008 Rapporter Del Skrevet 29. august 2008 Du vet du er nerd når du skaffer deg katte Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 29. august 2008 Rapporter Del Skrevet 29. august 2008 Klokka eier atm Lenke til kommentar
CFM Skrevet 29. august 2008 Rapporter Del Skrevet 29. august 2008 Klokka eier atm Du var nok ett minutt for sen der gitt Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 29. august 2008 Rapporter Del Skrevet 29. august 2008 Klokka eier atm Du var nok ett minutt for sen der gitt >< Var liksom 10 sek da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå