Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Du vet du er nerd når..

Winged Monkey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg bodde en gang sammen med en stor-Pepsi-drikker som klarte å fylle et helt skap fullt av tomflasker. Han sa at vi andre fikk pantepengene om vi pantet flaskene snarest mulig. Smart og grådig som jeg var pantet jeg absolutt alle flaskene. Tror det ble ganske mange plastposer stapp full, og folk så rart på meg på bussen. Men ble en pen slump penger ut av dette :p

Gøy å pante mange flasker på en gang. :D

spesielt for de som står bak og må rydde flaksene

Blir ofte mange brett med brusbokser kjøpt i sverige, å ja da...de blir tatt med tilbake og pantet. Med 2 søplesekker linet opp fant neste mann i køen ut at den bæreposen han hadde kunne jeg like greit få :D

Lenke til kommentar

Når du rører i teen/kaffen med en gammel RAM brikke (den var død fra før)

Når du har ødelagt et uendelig antall ting i forsøk på modding

Abit NF8 hovedkort (voltmod, og da jeg startet kom det røyk ut av northbridge)

"Gamle" Nintendo DS (overklokking, kontaktflaten til klokkepulsen datt av ved høy varme)

GBA (overklokking, pinnene til klokkepuls knakk av på CPU-en)

LCD skjerm (bytta lysrør, (PSU-en i skjermen var gåen og kunne dermed ikke drive lysrørene som var i fra før, så da bytta jeg til fordel for at jeg da har lysrør som en inverter jeg har kan drive) men kabelene til LCD-panelet tåler lite)

K750i (skulle se hvor god mulighet det var til å bytte høyttaler, og etterpå funket ikke skjermen)

Lenke til kommentar
... men da må jeg vel bare putte i mer volt.

Da bør du kanskje lære deg det grunnleggende innen elektro først.

EDIT: Jeg har en "Du vet du er nerd når..."

Når det irriterer deg at folk sier volt istedet for spenning, og sier at "spenningen går". Eksempel: "Han fikk 50 000 volt gjennom seg".

Endret av Jckf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...