KKake Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Brukte 8700,- på et tastatur jeg. men "tastaturet" inneholdt også en laptop Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Du vet du er nerd når du har bokhylla full av Mybooks i stedet for bøker.. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Du vet du er nerd når du har bokhylla full av Mybooks i stedet for bøker.. Haha, den var smooth En av de bedre på lenge. Lenke til kommentar
MrPancake Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Brukte 8700,- på et tastatur jeg. men "tastaturet" inneholdt også en laptop Den vil jeg si var en av de mest smooth på lenge altså ^^ Lenke til kommentar
Lillehagen.no Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Du vet du er nerd når kameraten din ber deg slette ostepop-posen istedet for å kaste den! Lenke til kommentar
hernil Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Nerd betyr å være så oppslukt av noe. Så opptatt av detaljene at du forstår noe så mye bedre enn noen andre gjør. Du vet du er nerd når du er stolt av å bli kalt det. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Når du får "tastatur-skrivefeil" (bomme på taster osv...) når du skriver for hånd? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Når du ikke husker hvordan man skriver for hånd. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Husker da jeg hadde engelsk tastaturoppsett, og ikke æøå på tastaturet. Var det ofte det ikke var det i stilene også. Og så måtte jeg konsentrere meg litt for å huske hvordan jeg skrev de. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Du vet du er nerd når du ser dagbladet-overksriften "Millionbot til eBay" og leser det som at ebay har brukt en million på en ny bot til siden Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) Du vet du er nerd når du ser dagbladet-overksriften "Millionbot til eBay" og leser det som at ebay har brukt en million på en ny bot til siden Det gjorde jeg nå. Måtte lese igjennom en gang til før jeg skjønte den Endret 30. juni 2008 av Andeby Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Du vet du er nerd når du ser dagbladet-overksriften "Millionbot til eBay" og leser det som at ebay har brukt en million på en ny bot til siden Måtte lese det 4 ganger før jeg innså at du skrev bot som i pengebot! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 vanskelig å skrive bot uten at det høres ut som politibot... men mente altså "boten anna-bot". Det var det første som slo meg når jeg så overkrifta, tenkte at nå har de sikkert fått en fancy ny søkemotor eller noe slik Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Det tenkte jeg og. Så det ikke før jeg så hva de andre hadde skrevet, hva det egentlig stod Lenke til kommentar
MrPancake Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Det tenkte jeg og. Så det ikke før jeg så hva de andre hadde skrevet, hva det egentlig stod Bare nerder som henger i denne tråden jo! :!: Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Jeg trykker ctrl+s ofte når jeg har skrevet noe, det blir irriterende å lukke den save boksen i opera etter hvert. Bruker ctrl+s hele tiden når jeg programmerer, så den vanen har smittet over til andre ting også. Har også avsluttet setninger med semikolon noen ganger; Endret 1. juli 2008 av FLarsen Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Litt lik noen andre her, men. Når du selv er den eneste som kan tyde din egen håndskrift. Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 nei da er du lege Du kan jo være helse-nerd da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Du vet du er nerd når skolestilen ser slik ut: <h1>Literaturhistore</h1> <p>bjørnstjerne bjørnsom skrev mye rart......................</p> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå