Gå til innhold

Du vet du er nerd når..


Winged Monkey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du veit du er nerd når du reboota mobilen ihåp at den blir raskare...

Ser da ikke hvorfor man skulle tro at mobilen blir raskere av en reboot. Bortsett fra hvis du har en smartphone selvfølgelig, da vil du jo frigjøre ram og den vil bli raskere. Det er ikke et håp. :p

Lenke til kommentar

Jeg bodde en gang sammen med en stor-Pepsi-drikker som klarte å fylle et helt skap fullt av tomflasker. Han sa at vi andre fikk pantepengene om vi pantet flaskene snarest mulig. Smart og grådig som jeg var pantet jeg absolutt alle flaskene. Tror det ble ganske mange plastposer stapp full, og folk så rart på meg på bussen. Men ble en pen slump penger ut av dette :p

 

Gøy å pante mange flasker på en gang. :D

Endret av A-Jay
Lenke til kommentar
Jeg bodde en gang sammen med en stor-Pepsi-drikker som klarte å fylle et helt skap fullt av tomflasker. Han sa at vi andre fikk pantepengene om vi pantet flaskene snarest mulig. Smart og grådig som jeg var pantet jeg absolutt alle flaskene. Tror det ble ganske mange plastposer stapp full, og folk så rart på meg på bussen. Men ble en pen slump penger ut av dette :p

 

Gøy å pante mange flasker på en gang. :D

nei for da overbelaster du pante maskinen xD skjedde i vert fall med oss når vi skulle pante alle flaskene klassen hadde drukket på et halvt år :p tror vi fikk rundt 500-600kr

Lenke til kommentar
Jeg bodde en gang sammen med en stor-Pepsi-drikker som klarte å fylle et helt skap fullt av tomflasker. Han sa at vi andre fikk pantepengene om vi pantet flaskene snarest mulig. Smart og grådig som jeg var pantet jeg absolutt alle flaskene. Tror det ble ganske mange plastposer stapp full, og folk så rart på meg på bussen. Men ble en pen slump penger ut av dette :p

 

Gøy å pante mange flasker på en gang. :D

spesielt for de som står bak og må rydde flaksene

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...