Gå til innhold

Du vet du er nerd når..


Winged Monkey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341
Når du ser på en film for eks blood diamond og tenker syk grafikk når du ser introen på filmen :p

 

Gjorde med en film her om dagen, tok litt tid før jeg skjønte at det var film jeg så på :p

 

 

hvorfor i huleste gjentar du deg selv? o_0

Lenke til kommentar
Når du sitter og ser for eks: Blood diamond og sier syykt bra grafikk :p

 

Gjorde det på introen på en film her om dagen :p Tok litt tid å skjønne at det var film jeg så på :p

 

 

 

Når du ser på en film for eks blood diamond og tenker syk grafikk når du ser introen på filmen :p

 

Gjorde med en film her om dagen, tok litt tid før jeg skjønte at det var film jeg så på :p

 

 

 

Har jeg skrivd det tidligere i tråden? :O

 

jepp, for to dager siden....

Lenke til kommentar

I dag startet vi vår gamle bærbare PC, med Windows 3.1 og monochrome-skjerm :p

Vi har en del innprogrammerte spill fra Qbasic der, så når jeg googla qbasic for å kunne finne ut hvordan jeg skal legge de over på min maskin nå (snake-spillet der, "Nibbles" eier), fant jeg en video folk som programmerer kanskje kjenner seg igjen i.^^

Endret av Matsemann
Lenke til kommentar
Når du vasker badromsspeilet med skjermrens :p

Det høres faktisk ut som en god idé. Det må jeg prøve en gang, kanskje jeg endelig får baderomsspeilet skinnende ren.

 

***nerd alert*** :p

 

EDIT: Du vet du er nerd når du kaller baderomsspeilet for "skjerm". Skrivefeil rettet :p

Endret av A-Jay
Lenke til kommentar
Når du vasker badromsspeilet med skjermrens :p

Det høres faktisk ut som en god idé. Det må jeg prøve en gang, kanskje jeg endelig får baderomsspeilet skinnende ren.

 

***nerd alert*** :p

 

EDIT: Du vet du er nerd når du kaller baderomsspeilet for "skjerm". Skrivefeil rettet :p

 

Speilet er egentlig en veldig avansert skjerm, den kopierer det den ser med sine små kameraer, disse bildene blir så satt sammen til et stort bilde som skaper en perfekt refleksjon av området rundt, bildet følger også synet til legemer som kikker på, som en pingvin, nerd etc, speilet har ikke noe forsinkelse og alt blir rendret i real time, på en flat overflate, nesten som en LCD-skjerm altså.

Lenke til kommentar
Speilet er egentlig en veldig avansert skjerm, den kopierer det den ser med sine små kameraer, disse bildene blir så satt sammen til et stort bilde som skaper en perfekt refleksjon av området rundt, bildet følger også synet til legemer som kikker på, som en pingvin, nerd etc, speilet har ikke noe forsinkelse og alt blir rendret i real time, på en flat overflate, nesten som en LCD-skjerm altså.

For ikke å snakke om framesraten :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...