Heilage Skrevet 31. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2008 Er ikke det rød, gul og blå da? Jo, det er de. Kommer helt an på sammenhengen. For menneskeøyet er det rød, gul/grønn og blå. PC og TV har rød, grønn og blå. På trykk er det magneta, cyan, gul og svart. Noen dyr og fugler har en fjerde primerfarge i tillegg, og man tror også at enkelte mennesker kan oppfatte fire primærfarger. Du vet du er nerd når du bare må korrigere og fylle ut med opplysninger slik jeg nettopp gjorde over Menneskeøyets primærfarger er rød, gul og blå. Additive fargeblandinger, som for eksempel på skjermer, har rød, grønn og blå(RGB). Subtraktive fargeblandinger, som på trykk, er cyan, magenta, gul og svart (CMYK). Who's the nerd now? Lenke til kommentar
Groening Skrevet 31. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2008 En lærer jo slikt på skolen, i hvert fall media, så da er alle på min skole nerd. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 31. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2008 bare nerdene som husker dette 20 år etter skolen! Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Du vet du er nerd når du mister jomfrudommen på serverrommet.... ....i en alder av 40 år. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 Du vet du er nerd når du mister jomfrudommen på serverrommet.... ....i en alder av 40 år. haha Lenke til kommentar
Bjotte Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 du vet at deu er nerd når du prøver finne en snarvei å dobeltklikke på for å komme fortere fram eller når du leter etter reset når du har krasja med den nye bilen Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 du vet at deu er nerd når du prøver finne en snarvei å dobeltklikke på for å komme fortere fram Snarvei? Hva skjedde med Windowstast+R og applikasjonsnavn? Lenke til kommentar
chberge Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 En lærer jo slikt på skolen, i hvert fall media, så da er alle på min skole nerd. tongue.gif Jepp, det er slik man lærer på media Lenke til kommentar
Elrohir Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 Jeg bruker lol i muntlig samtale Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 Du er nok ikke den eneste Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 Når du ser på himmelen og tenker: "Smooth Gradient" (gjorde det i dag ) Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 Når du sier "fap" både irl og on teh internetz. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 Når du sitter og ser for eks: Blood diamond og sier syykt bra grafikk Gjorde det på introen på en film her om dagen Tok litt tid å skjønne at det var film jeg så på Lenke til kommentar
Bjotte Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 du vet at du er ner når du ber fader vår som dette: FADER VÅR:. Fader vår du som er i datamaskinen Helliget Jorde ditt operativsystem, komme ditt flerbrukessystem skje din vilje som på skjermen, så også i printeren. Led oss ikke inn i systemfeil, men fri oss fra de mørke skjermer. Gi oss i dag vår daglige utskrift og tilgi våre tastefeil, selv om vi aldri tilgir noen for programfeil. For ditt er systemet, og makten over personalet i all evighet. ENTER. Lenke til kommentar
chberge Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 Hørt den før, men den er ganske genial Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Our Ripper, who art on mininova, aXXo be thy name. Thy torrents come Seeding will be done, Here as it was on suprnova Give us today our latest rips, And forgive us our leeching, As we forgive those that leech from us. And lead us not on to private trackes; But deliver us from the MPAA: For thine is the ripping, the seeding, and the glory For ever and ever. Amen... Endret 3. juni 2008 av Ethernet Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 Føler meg litt nerd når jeg må late som jeg var i et dataspill for å kunne beundre naturen.... På hytta (explains alot) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 4. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2008 ...når du maler huset og kaller det for texture hack Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå