bruker234 Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Du vet du er nerd når du alltid sitter med fingerene klare på a,w,d, selv når du bare surfter på nettet... Det gjør jeg hele tiden da jeg bruker Ctrl sammen med S og W ofte. jeg gjør det hele tiden Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 ... når du automatisk skriver "enable" og "Config terminal" når du ser en commandline Lenke til kommentar
MrPancake Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Du vet du er nerd når du alltid sitter med fingerene klare på a,w,d, selv når du bare surfter på nettet... Det gjør jeg hele tiden da jeg bruker Ctrl sammen med S og W ofte. jeg gjør det hele tiden Me too! Legger ikke merke til det en gang XD men fingren er alltid parat på wasd og control Endret 22. mai 2008 av haakon_91 Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Når man små ler av denne noe jeg faktisk gjorde og denne Endret 22. mai 2008 av Goodall Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 Når du ser på melodifestivalen, og eneste du lurer på er oppløsningen og lysstyrke på skjermen i bakgrunden, for det var hefty saker Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 Når man små ler av denne noe jeg faktisk gjorde og denne Haha de var jo bra da Lenke til kommentar
KKake Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 I natt drømte jeg at skjermdriveren på PC-en min klikket når jeg spillte Lenke til kommentar
MrPancake Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 I natt drømte jeg at skjermdriveren på PC-en min klikket når jeg spillte Tipper det var et mareritt! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 Nja, det var ikke akkurat et mareritt, men det var ikke en god drøm Lenke til kommentar
thadon Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 Når man små ler av denne noe jeg faktisk gjorde og denne haahha, jævli bra Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 Heh In total, you were reviewed for dating 256 times and 4 people expressed interest in you. Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 ...når du tror du er sosial bare fordi du spiller online med andre. (Ikke LAN). Lenke til kommentar
TronDoZY Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 Du vet du er deilig når jentene roper at du skal komme og fikse BH-EN, trusa, sol-kremen, lebestiften (ved kyssing ofc.) og alt annet som går i stykker Skillz. awh yeah, der har du meg. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 Man vet man er nerd når noen sier skaff deg et liv og du svarer jeg har 3! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 Du vet du er deilig når jentene roper at du skal komme og fikse BH-EN, trusa, sol-kremen, lebestiften (ved kyssing ofc.) og alt annet som går i stykker Skillz. awh yeah, der har du meg. Mao, kom deg ut av denne tråden. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 Du vet du er diskusjon.no-nerd når du ser en gruppe på Facebook der navnet bare er to bokstaver, og det du tenker er: "Brudd på tre-ords-regelen! Rapporter!" >.< Lenke til kommentar
aspic Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 Du veit du er diskusjon.no-nerd når du framleis lev i den verda då "tre-ords-regelen" gjaldt. (Om ikkje nerd, i alle fall veteran ) Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) Ja edit; heh, fjortentegnsregelen også Endret 25. mai 2008 av Ståle Lenke til kommentar
hernil Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 Tre-ords-regelen lever da den, eller har jeg gått glipp av noe nå? Fjerning av fjortentegnsrelgelen har jeg fått med meg. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 Du veit du er diskusjon.no-nerd når du framleis lev i den verda då "tre-ords-regelen" gjaldt. (Om ikkje nerd, i alle fall veteran ) Den gjelder. #3: Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upassende, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdrevet bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn osv. og forkortelser skal unngås. Et hvert forsøk på å omgå tre-ords-regelen på forumet vil også bli slått kraftig ned på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå