Klumpete Skrevet 18. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2008 (endret) Du vet du er nerd når du lager eid the movie volum 2 extended edition uten å lage eid the movie 1 eller eid the movie 2 Endret 21. mai 2008 av IronMartin Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 Når du avslutter hver setning med en semikolon; Når du skriver 255 istedet for mellomrom; Lenke til kommentar
MrPancake Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 11. Du har seriøst kontemplert å sette opp en PC på dass så du kan surfe mens du driter. Har ikke akuratt gjort dette, men jeg tar av og til med meg den bærbare på dass! XD Har også brukt lol i muntlig sammenheng... Mye bra her, LOL Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 Ser ikke på noen som nerder om du bruker "LOL" i muntlig eller skriftlig samtale, gir de heller et dumt blikk. Ekte nerder vet å uttrykke seg bedre på, spør du meg Når du avslutter hver setning med en semikolon; Når du skriver 255 istedet for mellomrom; Fin Lenke til kommentar
MrPancake Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 Når du avslutter hver setning med en semikolon; Når du skriver 255 istedet for mellomrom; Menneh; hvorfor vil du egentlig bruke 255 i stedenfor mellomrom!? Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 Når du avslutter hver setning med en semikolon; Når du skriver 255 istedet for mellomrom; Menneh; hvorfor vil du egentlig bruke 255 i stedenfor mellomrom!? Tenk Ascii. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 du vet du er nerd når du sjekker øverst i høyre hjørne av ditt synspunkt for å sjekke om du har nok HP og Mana, i tilfelle det kommer noen uventede mobs : p Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 20. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2008 Space er da 32? Men 32 er ikke Ascii-nummeret til space. Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 20. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2008 Space er da 32? Men 32 er ikke Ascii-nummeret til space. Trodde det jeg. Står hvertfall det her. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 20. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2008 Du vet du er nerd når læreren roper at du skal komme og fikse pc-er, printere, dvd-spillere, prosjektorer og alt annet som går i stykker Skillz. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 20. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2008 Space er da 32? Men 32 er ikke Ascii-nummeret til space. Trodde det jeg. Står hvertfall det her. Jeg lurte litt jeg òg, men hvis du ser under "Extended ASCII Codes" er 255 et tomt rom, altså mellomrom (selv om 32 er space). Vet ikke hva som er forskjellen på de to. Lenke til kommentar
MrPancake Skrevet 20. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2008 Du vet du er nerd når læreren roper at du skal komme og fikse pc-er, printere, dvd-spillere, prosjektorer og alt annet som går i stykker Skillz. Ho, ho, der har du meg Hver gang noen skal vise noe på storskjerm i timen! XD Lenke til kommentar
hernil Skrevet 20. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) Du vet du er nerd når læreren roper at du skal komme og fikse pc-er, printere, dvd-spillere, prosjektorer og alt annet som går i stykker Skillz. Så godt som hver gang noe på strøm ikke funker eller skal rigges opp snur folk i klassen og lærere seg mot meg ... Endret 20. mai 2008 av hernil Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 20. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2008 Du vet du er nerd når læreren roper at du skal komme og fikse pc-er, printere, dvd-spillere, prosjektorer og alt annet som går i stykker Skillz. heh, folk roper på meg uansett Lenke til kommentar
CFM Skrevet 20. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2008 Men det er jo litt moro når folk sliter med å få bilde på projektoren og alle snur seg mot deg og du "må" jo gå bort og fikser det på 5sek Lenke til kommentar
Groening Skrevet 20. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2008 På skolen min er det slik at elevene sier at de må starte et kurs for lærerene i å spille av en DVD, senest i dag måtte en lærer ha hjelp av meg for å spille av en DVD i VLC i stedet for i Windows Media Player. Og jeg går på en medieskole der vi bruker PC til alle fag. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Du vet er nerd når du sier " type !stuck i console" når noen spør om de kan komme forbi... Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Du sier ; foran alt du sier som du ikke mener Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Du skriver // når du skal kommentere noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå