A-Jay Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Du får ikke DDR-brikker på mindre enn 256MB, du får heller ikke SD-brikker på mer enn 512MB, så den historien der er bare tøys med mindre han tvang brikken på plass. Du vet du er nerd når du vet dette Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Hadde et lite mareritt her om kvelden. Vannkjølinga hadde begynt å lekke og det rant vann ned på skjermkortet som ikke var mitt engang. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Jeg vet ikke om det bare var 1 eller 2 brikker, men han sa det bare var 192MB i så jeg hørte. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Hadde et lite mareritt her om kvelden. Vannkjølinga hadde begynt å lekke og det rant vann ned på skjermkortet som ikke var mitt engang. Jævla bra. Jeg drømte at laptopen min sklei ned på gulvet og fikk en feit ripe i skjermen. Med en gang jeg våkna løp jeg bort for å sjekke skjermen på laptopen. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Står opp igjen etter å ha lagt seg for å sjekke forumet! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Du vet du er nerd når du lager mat i mikrobølgeovnen, og når den sier "Ding!" når maten er ferdig gratulerer du den med å ha gått opp i level. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 ... Når man ler hardt og lenge av denne: Lenke til kommentar
Xarc Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Når du er den eneste eleven på skolen som har internett på tentamen / eksamen. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Når du er den eneste eleven på skolen som har internett på tentamen / eksamen. *raises hand* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 ...når man ikke lenger sier at man skal rydde rommet, men at man skal defragmentere det. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 ...når man ikke lenger sier at man skal rydde rommet, men at man skal defragmentere det. Den skal jeg begynne å bruke Lenke til kommentar
hernil Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Når du er den eneste eleven på skolen som har internett på tentamen / eksamen. Kunne alltids kobla meg opp gjennom mobilen eller noe, men holder lenge med en minnepenn der jeg har alt. Ordbok, OpenOffice med stavekontroll osv. Lo forresten godt av det bildet. Defragmenterer faktisk nesten aldri rommet (genier takler organisert kaos ), men ser nå at det begynner å bli på tide. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Defragmenterer faktisk nesten aldri rommet (genier takler organisert kaos ), men ser nå at det begynner å bli på tide. finn en fyrstikk og formater hele driten Lenke til kommentar
hernil Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Er så kjipt å legge inn elle programmer på nytt, blir nok til at jeg nøyer meg med CCleaner og defragmentering. Eventuelt fjerne noen programmer jeg ikke bruker lenger. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Du vet du er nerd når du mener du har gjort en samfunnstjeneste når du har installert Linux på en venns pc. (med hans tillatelse) Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Du vet du er nerd når du mener du har gjort en samfunnstjeneste når du har installert Linux på en venns pc. (med hans tillatelse) Tulling Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 På hvilken måte er det en samfunnstjeneste? Med mindre han heter Stoltenberg og tvinger alle offentlige kontorer til å lære seg Arch Linux ser jeg ikke hvordan det hjelper samfunnet. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Når man har Opera-logoen og Fedora-logoen på russebuksen og fikk russenavnet Ctrl+Alt+Del Endret 9. mai 2008 av Ståle Lenke til kommentar
johnj Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Du vet du er nerd når du plukker med deg disse singlene fra dunken på jobben utelukkende på grunn av artistnavnet. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Når du åpner en side, og det første du legger merke til er at det står 1337 med liten skrift... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå