Laserbeam Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 ..når du kaller bikkja di for "Mysql" og trener den opp til å hente pinner når du sier "fetch array". Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Eller en programmerbar robot bikkje: mysql_fetch_array(); die(); /*OND LATTER*/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 du veit du er nerd når du ser en uidentifisert prikk på skjermen og "død pixel" spretter opp i tankene før "støv"... Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Når Ram'sizen er større enn Dicksizen i millimeter. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Når Ram'sizen er større enn Dicksizen i millimeter. Haha, veldig bra :!: Du vet du er nerd når dette er en av favorittrådene på forumet Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Utestedet Exodus har en klokke som er helt lik den blå neon-klokken i Vista sidebar. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Utestedet Exodus har en klokke som er helt lik den blå neon-klokken i Vista sidebar. Hvem bruker vel det? Jeg disabla min etter noen uker. Ble for lite hendig. Begynte heller med yahoo widgets, men gikk lei det og, nå bruker jeg bare Stardock object dock til alt. Kanskje det mest nyttige programmet noen gang. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 jaja, ikke jeg heller. Opera Widgets <3 men en venn av meg hadde installert en annen gadget klokke. funneh Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Når man er nerd så bruker man ikke vista-klokke. Da bruker man en binærklokke. De er rå=D Lenke til kommentar
sCuper Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Når du er nerd, så vet du at vista er dårlig å dermed bruker du det ikke, enkelt og greit. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 *wants!* Æsj, reagerte på den feite og romslige laptopen! Dårlig reklame for oss datanerder, spesielt for meg som er en stasjonærpc-fanatiker! Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 hah, jeg så en sånn PC på datakjeden forleden dag. Den var sånn 10-15cm høy. han ville oppgradere RAMen, så datakjeden-fyren satte inn en 1GB brikke istedenfor den 192MBen som var i. og det virka jo selvfølgelig ikke Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 hah, jeg så en sånn PC på datakjeden forleden dag. Den var sånn 10-15cm høy. han ville oppgradere RAMen, så datakjeden-fyren satte inn en 1GB brikke istedenfor den 192MBen som var i. og det virka jo selvfølgelig ikke Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Han fikk en DDR-brikke til å passe i en SD-slot? Mye måtte han sage for å få det til? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Nei, men så gamle PCer tåler ikke å ha over en viss størrelse per minneport. Min 3-4 år gamle FSC tok ikke mer enn 512MB. Og denne så jo sånn 20 år gammel. xD Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Nei, men så gamle PCer tåler ikke å ha over en viss størrelse per minneport.Min 3-4 år gamle FSC tok ikke mer enn 512MB. Og denne så jo sånn 20 år gammel. xD Ganske ulogisk egentlig.. Trodde minnestørrelsen var helt uavhengig av busen jeg.. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Du får ikke DDR-brikker på mindre enn 256MB, du får heller ikke SD-brikker på mer enn 512MB, så den historien der er bare tøys med mindre han tvang brikken på plass. Endret 3. mai 2008 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå