Gå til innhold

Du vet du er nerd når..


Winged Monkey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du vet forresten du er nerd når medelever og lærere spør deg om data-ting, istedet for it-ansvrlig..

 

 

 

 

 

 

Du vet du er nerd når til og med IT-ansvarlig kommer å spør deg om ting og tang. :whistle:

<-Guilty!

Var utplassert på Strømmen VGS og måtte lære systemansvarlig der å ta backup av firefox-bokmerker.

 

Åhh.... sånne enkle saker?

Jepp, ikke fant hu "PÅ"-knappen på PSUen på en PC hu trodde var død heller. Det står fanken ikke bra til med IT-kompetansen i det norske skole-verket.

Laptopen jeg låner av skole ble formatert når de skulle lånes bort til en klasse som skulle ha prøve. Grunnen? De klarte ikke å finne ut av hvordan man logget ut av brukeren min(bruker Litestep istedenfor Explorer som shell), så i stedenfor å sjekke Gule Sider og ringe meg å spørre, formaterte de driten. Ctrl+Alt+Del og klikke "Log Off" er visst utenfor rekkevidde for den måsadotten av en "systemansvarlig". Proffesjonell Nettavis-leser hadde passet bedre.

:mad:

Endret av Tordenflesk
Lenke til kommentar
Du vet du er nerd når du svarer med " I R teh very sadz" når folk spør deg om du har en dårlig dag, irl.
Nei, da er man enten veldig fjortiss, veldig selvironisk, eller veldig sarkastisk.

Jeg har alltid opplevd det som "nerdete" humor når man bruker slike uttrykk på en "morsom" måte. :dontgetit:

Lenke til kommentar
Når man tar del i tråder som dette

 

Den var ny :D

 

 

Er helt enig med Tordenflesk. "Proffesjonell Nettavis-leser hadde passet bedre. " Kunne ikke beskrevet vår IT-ansvarlig bedre :(

Ehh nei har sett en del sånne poster i denne tråden før :p

 

Yes, thank you....

 

...And I was kidding, right :p

Lenke til kommentar
Når man tar del i tråder som dette

 

Den var ny :D

 

 

Er helt enig med Tordenflesk. "Proffesjonell Nettavis-leser hadde passet bedre. " Kunne ikke beskrevet vår IT-ansvarlig bedre :(

Ehh nei har sett en del sånne poster i denne tråden før :p

 

Yes, thank you....

 

...And I was kidding, right :p

Viste det da :whistle:

Lenke til kommentar
når det første du kommr hjem etterr enm kveld påå bn er å sjeke forumert

 

Eller at det første du gjør når du står opp er å sjekke forumet. Ja, faktisk før du har skrudd av vekkerklokka, gått på dass, kledd på deg, osv. Du sover med laptopen oppe på mine innlegg, så du raskt kan trykke f5 når du våkner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...