SemikolonP Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Når du får en glad følelse fordi du finner ut at nettby serveren kjører Linux Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 ...Når du får en befriende og glad følelse når du vet at PC-en din er HELT FRI for microsoft-produkter, både i software og hardware, og OS'et er Linux Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Eneste grunnen til at jeg kjørert Windows på den stasjonære og bærbare pc-en er at Windows er bedre til spill sålangt. På den børbare har jeg tenkt å ta bort Vista og legge inn XP. Men serveren min derimot, den kjører Linux Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 ...når du bruker et serverOS på desktop-PC-en din Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 ...når du bruker et serverOS på desktop-PC-en din XP 64-bit er jo egentlig windows server 2003, så synes ikke nødvendigvis at det er såå nerdete (Jeg bruker XP X64 og er godt fornøyd med det ) Om du derimot sitter på en windows server (som faktisk heter det) så er det vel like mye for stabilitet som for noe annet, etter min erfaring er disse osene både raskere og mer stabile, men de ser litt kjedelige ut. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 ...når du bruker et serverOS på desktop-PC-en din XP 64-bit er jo egentlig windows server 2003, så synes ikke nødvendigvis at det er såå nerdete (Jeg bruker XP X64 og er godt fornøyd med det ) Om du derimot sitter på en windows server (som faktisk heter det) så er det vel like mye for stabilitet som for noe annet, etter min erfaring er disse osene både raskere og mer stabile, men de ser litt kjedelige ut. Ja jeg bruker server 2008 fordi den er raskere, mer stabil, også har den også ca samme kompitabilitet som Vista grunnet lik tilnærmet lik kernel. Og det kjedelige looken kan fikses lett^^, Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 ...når du bruker et serverOS på desktop-PC-en din XP 64-bit er jo egentlig windows server 2003, så synes ikke nødvendigvis at det er såå nerdete (Jeg bruker XP X64 og er godt fornøyd med det ) Om du derimot sitter på en windows server (som faktisk heter det) så er det vel like mye for stabilitet som for noe annet, etter min erfaring er disse osene både raskere og mer stabile, men de ser litt kjedelige ut. Ja jeg bruker server 2008 fordi den er raskere, mer stabil, også har den også ca samme kompitabilitet som Vista grunnet lik tilnærmet lik kernel. Og det kjedelige looken kan fikses lett^^, Er ikke dere litt sånn Off topic nå? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Nei, det er fullt lovlig å diskutere nerdeting her Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Nei, det er fullt lovlig å diskutere nerdeting her Å andre retnings linjer her? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Nei, det er fullt lovlig å diskutere nerdeting her Å andre retnings linjer her? Hæ? Forsto ikke det spørsmålet. Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Nei, det er fullt lovlig å diskutere nerdeting her Å andre retnings linjer her? Retningslinjer diskuteres i "Tilbakemeldinger til forumet" Du vet forresten du er nerd når medelever og lærere spør deg om data-ting, istedet for it-ansvrlig.. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Du vet forresten du er nerd når medelever og lærere spør deg om data-ting, istedet for it-ansvrlig.. Been there, done that... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 66. Du lurer på hvilken opplønsning øyet kjører i. (-Martin-) Sendte spørsmål om det til illustrert vitenskap for et år år siden...var visst 168Mpix eller noe i den dur Lenke til kommentar
sCuper Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Du vet du er nerd når du begynner å lete etter av-knappen til "skjermen" (øyet) når du skal sove. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Du vet du er nerd når du nekter å skifte klær fordi de andre (rene) klærne har dårligere stats. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 66. Du lurer på hvilken opplønsning øyet kjører i. (-Martin-) Sendte spørsmål om det til illustrert vitenskap for et år år siden...var visst 168Mpix eller noe i den dur Ah, var det du som spurte? Hehe.. Husker jeg leste et lite spørsmål fra leserne der for en god tid tilbake. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Du vet du er nerd når du fann heildagsprøven på nettet, skreiv den delvis ferdig før sjølve prøven og sit på prøven og leitar etter eit bra flashspel. Forslag? Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Du vet du er nerd når du fann heildagsprøven på nettet, skreiv den delvis ferdig før sjølve prøven og sit på prøven og leitar etter eit bra flashspel. Forslag? Haha, dere burde få nye IT-ansvarlige som sperrer nett-tilgangen under tentamen^^, Du vet du er nerd når du sikler på de 3 bøkene "sneaky uses for everyday things", "sneakier uses for everyday things" og " sneakiest uses for everyday things". Lenke til kommentar
aspic Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Yeah. Dei er jo komplett inkompetente. Vi fekk beskjed om at dei skulle stengje internettilgongen på heildagsprøvane. Som de ser, har det skjedd eit feil i systemet ein stad Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 en vgs i møre og romsdal kanskje? skulle værtfall ikke forundre meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå