Gå til innhold

Du vet du er nerd når..


Winged Monkey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
...når du bruker et serverOS på desktop-PC-en din :blush:

XP 64-bit er jo egentlig windows server 2003, så synes ikke nødvendigvis at det er såå nerdete :p (Jeg bruker XP X64 og er godt fornøyd med det :p )

 

Om du derimot sitter på en windows server (som faktisk heter det) så er det vel like mye for stabilitet som for noe annet, etter min erfaring er disse osene både raskere og mer stabile, men de ser litt kjedelige ut.

Lenke til kommentar
...når du bruker et serverOS på desktop-PC-en din :blush:

XP 64-bit er jo egentlig windows server 2003, så synes ikke nødvendigvis at det er såå nerdete :p (Jeg bruker XP X64 og er godt fornøyd med det :p )

 

Om du derimot sitter på en windows server (som faktisk heter det) så er det vel like mye for stabilitet som for noe annet, etter min erfaring er disse osene både raskere og mer stabile, men de ser litt kjedelige ut.

Ja jeg bruker server 2008 fordi den er raskere, mer stabil, også har den også ca samme kompitabilitet som Vista grunnet lik tilnærmet lik kernel. Og det kjedelige looken kan fikses lett^^,

Lenke til kommentar
...når du bruker et serverOS på desktop-PC-en din :blush:

XP 64-bit er jo egentlig windows server 2003, så synes ikke nødvendigvis at det er såå nerdete :p (Jeg bruker XP X64 og er godt fornøyd med det :p )

 

Om du derimot sitter på en windows server (som faktisk heter det) så er det vel like mye for stabilitet som for noe annet, etter min erfaring er disse osene både raskere og mer stabile, men de ser litt kjedelige ut.

Ja jeg bruker server 2008 fordi den er raskere, mer stabil, også har den også ca samme kompitabilitet som Vista grunnet lik tilnærmet lik kernel. Og det kjedelige looken kan fikses lett^^,

Er ikke dere litt sånn Off topic nå? :tease:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
66. Du lurer på hvilken opplønsning øyet kjører i. (-Martin-)

 

Sendte spørsmål om det til illustrert vitenskap for et år år siden...var visst 168Mpix eller noe i den dur

Lenke til kommentar
Du vet du er nerd når du fann heildagsprøven på nettet, skreiv den delvis ferdig før sjølve prøven og sit på prøven og leitar etter eit bra flashspel. Forslag?

Haha, dere burde få nye IT-ansvarlige som sperrer nett-tilgangen under tentamen^^,

 

Du vet du er nerd når du sikler på de 3 bøkene "sneaky uses for everyday things", "sneakier uses for everyday things" og " sneakiest uses for everyday things".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...