Flimzes Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 Se og se om du skjønner den da. Åja. Har sett filmen flere ganger før, men husket ikke nøyaktig denne scenen Du vet du er nerd når du reloader "Mine innlegg" i det uendelige i håp om at det skal "skje noe snart" her inne Gjør ikke alle det hele tiden? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 Trenger ikke det når man har denne. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Trenger ikke det når man har denne. Eller har konfigurert den ene ekstra-knappen på musa til å gå på "Refresh" Forøvrig så bruker ikke jeg mine innlegg så mye lenger. Jeg har begynt å bruke https://www.diskusjon.no/index.php?act=Search&CODE=getnew istedet Endret 15. april 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 Jeg kan spesifikasjonene på PC-ene til nesten alle vennene mine, er jeg nerd eller? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 Ikke såå vanskelig.. Når alle andre er komplett idioter i klassa når det gjelder PC, så må jeg vite hva den består av for å hjelpe dem. Alltid fint å kunne litt Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Trenger ikke det når man har denne. Trenger ikke det når man kan gjøre det med et høyreklikk. (Høyreklikk > Oppdater hvert > Tilpass for de som lurer på det.) Edit: Dette er altså Opera, jeg vet ikke om det funker i Firefox. Men siden det er en Add-on for det, tror jeg ikke det. Endret 15. april 2008 av Bozzeye Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 Trenger ikke det når man kan gjøre det med et høyreklikk. (Høyreklikk > Oppdater hvert > Tilpass for de som lurer på det.) Hvilken browser? Får ikke opp det valget med FireFox 2.0.0.13 her hvertfall. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 Hvilken browser? Får ikke opp det valget med FireFox 2.0.0.13 her hvertfall. I Opera, glemte å skrive det. Tenkte meg at det ikke gikk i Firefox, for ellers ville det vel ikke ha vært en Add-on for det? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 Trenger ikke det når man har denne. Eller har konfigurert den ene ekstra-knappen på musa til å gå på "Refresh" Forøvrig så bruker ikke jeg mine innlegg så mye lenger. Jeg har begynt å bruke https://www.diskusjon.no/index.php?act=Search&CODE=getnew istedet MX518 right? Bruker den hele tiden. Har også haugevis med kombinasjoner i forskjellige programmer for å få best mulig ut av dagens anvendelse av PC, ved å bruke tastatur nesten bare til skriving. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 MX518 it is. Beste kjøp jeg noen gang har gjort når det gjelder mus. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 Du vet du er nerd når du på utplasseringsplassen blir satt til å installere programmer på en hel haug med PCer og du sitter der å smiler fordi det er Open Source du installerer. (Jeg gjorde nettopp det i dag. Open Office og Gimp FTW!) Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 MX518 it is. Beste kjøp jeg noen gang har gjort når det gjelder mus. Samme her, og laptopen min Acer 5720 er det verste kjøpet av PC jeg noen gang har gjort. Viftestøy som er mer høylytt enn høyttalerene, er ikke win. Neste gang kjøper jeg meg heller en Dell til 40k elns Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 Du vet du er nerd når: 1. du kjører gjennom bomringen peker du på bombriken i frontruta og sier "Mul-ti-pass" mens du ler høyt. Jeg lo. Veldig. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 Jeg skjønnern ikke jeg Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 Jeg skjønnern ikke jeg Se linken i øverste innlegg på denne siden. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 Nååå, da skjønte jeg den.. Har sett filmen før men det er lenge siden, derfor jeg ikke husket det Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 Når du på et anime forum blir takket med 1k gull av hoved admin for å skrive en guide om hvordan man får DX10 til å fungere i XP? Har du link til guiden? http://animeorb.net/e107_plugins/forum/for...wtopic.php?4898 Du må være registrert på forumet for å kunne se bilder og linker. DirectX10 på hjemmeserveren min Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 22. april 2008 Rapporter Del Skrevet 22. april 2008 ..Når du synast eine veggen på hytta er falsk. Crysis er mykje meir ekte! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 23. april 2008 Rapporter Del Skrevet 23. april 2008 ...når du koser deg med kaffe og popcorn på it-seminar. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 23. april 2008 Rapporter Del Skrevet 23. april 2008 Når du tar med laptopen på dass og skriver innlegg, og skal briefe med alle at du gjør det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå