Laserbeam Skrevet 10. april 2008 Rapporter Del Skrevet 10. april 2008 Det er Kvinneguiden! Go figuire... Mesteparten der har like mye peil på noe teknisk som et forum fyllt av middelaldrene kvinner som har oppdaget internett. Er det ikke nettopp det kvinneguiden er? haha Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 14. april 2008 Rapporter Del Skrevet 14. april 2008 Wey, sjekk post counten din, Gnålern Og jo, det er som L4r5 sier om kvinneguiden Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 14. april 2008 Rapporter Del Skrevet 14. april 2008 Du veit du er nerd når du sitter foran pc-en i stressless til vanlig. Ja, jeg kjenner faktisk en som gjør det. Han har montert keyboardet over armlenene på en planke og pc-en har en hengt fast på siden av stolen i en liten boks, så han kan rulle hvor som helst. Epic Win! Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 14. april 2008 Rapporter Del Skrevet 14. april 2008 Når du på et anime forum blir takket med 1k gull av hoved admin for å skrive en guide om hvordan man får DX10 til å fungere i XP? Jeg er ikke interessert i anime i det hele tatt. Jeg registrerte meg der kun fordi en animegal venninne av meg er registrert der. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 14. april 2008 Rapporter Del Skrevet 14. april 2008 Når du på et anime forum blir takket med 1k gull av hoved admin for å skrive en guide om hvordan man får DX10 til å fungere i XP? Jeg er ikke interessert i anime i det hele tatt. Jeg registrerte meg der kun fordi en animegal venninne av meg er registrert der. Fortell, hvordan fikk du DX10 til å funke i XP? Skeptisk... Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 14. april 2008 Rapporter Del Skrevet 14. april 2008 Det går nok ikke, bare tøv. Du "kan" lure dxdiag til å vise at versjon 10.0 er installert, men uten DX10-drivere får du lite ekstra øyesnop. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 14. april 2008 Rapporter Del Skrevet 14. april 2008 Når du på et anime forum blir takket med 1k gull av hoved admin for å skrive en guide om hvordan man får DX10 til å fungere i XP? Jeg er ikke interessert i anime i det hele tatt. Jeg registrerte meg der kun fordi en animegal venninne av meg er registrert der. Fortell, hvordan fikk du DX10 til å funke i XP? Skeptisk... Last ned installasjonsfila fra serveren min. Eller gå på google og søk på "directx 10 xp". Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 14. april 2008 Rapporter Del Skrevet 14. april 2008 Jeg fikk latteranfall på skolen en dag, da jeg hørte noen av jentene sto og diskuterte noe om ctrl+c og ctrl+v. Det var noe slikt: -Ja, jeg tror ctrl+v er lim inn -Neh, er du sikker? Jeg mener å huske det var ctrl+x jeg -Ja, det er nok .. blablabla Jeg fikk helt latterkrampe. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 14. april 2008 Rapporter Del Skrevet 14. april 2008 Når du på et anime forum blir takket med 1k gull av hoved admin for å skrive en guide om hvordan man får DX10 til å fungere i XP? Har du link til guiden? Lenke til kommentar
MartinRenna Skrevet 14. april 2008 Rapporter Del Skrevet 14. april 2008 Du løper så fort du kan igjennom butikken for å kjøpe mer cola fordi du bare har 5 sekunder "buyingtime" Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 14. april 2008 Rapporter Del Skrevet 14. april 2008 Du veit du er nerd når du sitter foran pc-en i stressless til vanlig. Ja, jeg kjenner faktisk en som gjør det. Han har montert keyboardet over armlenene på en planke og pc-en har en hengt fast på siden av stolen i en liten boks, så han kan rulle hvor som helst. Epic Win! Fy, faen, så grusomt sjef. Når økonomien tillater det skal jeg modde den noe slitte laz y boy stolen min (typoz?) og fikse noe lignende:D Lenke til kommentar
Osloboer Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 Du vet du er nerd når: 1. du kjører gjennom bomringen peker du på bombriken i frontruta og sier "Mul-ti-pass" mens du ler høyt. 2. du gjør fingerbevegelsen til ctrl+z når du skriver notater på forelesing og for et sekund ikke forstår hvorfor de siste bokstavene ikke gikk bort. 3. du har jukset på en nerdetest på internet fordi skal være mer nerd enn en kamerat. 4. du går prøver du å lage geometriske og symetriske mønstre ut av reiseruten. 5. du synes enkelte bilskilt er morsomme. 6. Sist du var på fest og var full leste du leksikon og prøvde å glemme festen rundt. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 1. du kjører gjennom bomringen peker du på bombriken i frontruta og sier "Mul-ti-pass" mens du ler høyt.Genialt! :!: Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 6. Sist du var på fest og var full leste du leksikon og prøvde å glemme festen rundt. Eller at du retter på det som alle sier, fordi det er jo feil, og ting som er feil må rettes på. Da blir man populær da, skulle man tro! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 3. du har jukset på en nerdetest på internet fordi skal være mer nerd enn en kamerat. Når man ikke trenger å jukse... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 1. du kjører gjennom bomringen peker du på bombriken i frontruta og sier "Mul-ti-pass" mens du ler høyt.Er ikke det vanlig å gjøre da? Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 Du vet du er nerd når: 1. du kjører gjennom bomringen peker du på bombriken i frontruta og sier "Mul-ti-pass" mens du ler høyt. Er jeg den eneste som ikke forsto denne? Til mitt forsvar må jeg si at jeg kjente meg igjen i de andre og syntes de var morsomme Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 Se og se om du skjønner den da. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 Du vet du er nerd når du forsvarer deg når du ikke skjønner "du vet du er nerd når..." vitser. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 Se og se om du skjønner den da. Åja. Har sett filmen flere ganger før, men husket ikke nøyaktig denne scenen Du vet du er nerd når du reloader "Mine innlegg" i det uendelige i håp om at det skal "skje noe snart" her inne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå