Puke Nukem Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Vi har verdens mest inkompetente nettverksadministrator på skolen. Han er virkelig like ræva på data som mora mi. Vi dro ut ledningen til strømforsyninga, til ei venninne. Når han skulle hjelpe han tok det drøye 15 min før han fant det ut, og på den tiden klarte han å kuke med harddisken. Han fikk jo ikke startet den, så han åpnet den med en gang, og begynte å tulle inne i der. Viste seg i etter tid at han hadde prøvd å resette BIOS, glemt å sette å batteriet igjen. PLUSS at han hadde dratt ut IDE(ja ) kabelen til harddisken. Skjønner ikke hvorfor han er på skolen. De litt mer datakyndige elevene ender alltid opp med jobben uansett hehe, sjønner problemet Men han på vår skole er ikke SÅ dum. MEN alle elevene derimot...... Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Når du ler deg skakk av . Endret 6. april 2008 av ;P Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Eller og denne hva med Endret 6. april 2008 av Goodall Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Jeg må innrømme at jeg lo hardt av alle tre. Keep 'em comming! edit: alle fire faktisk. Endret 6. april 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Man må vel være ekte nerd når man tror teknologi fra....ja best ikke røpe mer...eller røpet jeg for mye??? Se selv i linken under skremmende at ikke teknologien har kommet lengre Endret 6. april 2008 av Goodall Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Lol. Datamaskiner er noe herk uansett. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Veldig morsomme videoer. Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Jeg og en kompis småoverklokket en skolepc litt på ungdomsskulen, også brukte vi en skjerm som egentlig ikke skulle ha vært brukt, siden den hadde høyere støvinnhold enn mora di har i huet. Det resulterte i at skjermen avga en tjukk røyk, og alle mente at vi hadde ødelagt den (da også systemadministrator) -.- n00000000bs Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Hos oss holder det med å dra ut kabelen til skjermen, og da blir det ramaskrik - tro meg Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Byttet om pa tastene pa keyboardet, krise! Tok screenshot av skrivebordet med Exel apent, satte det som bakgrunn, fjernet ikonene, og dro ned startmenyen. "PCen virker ikke" "start pa nytt" "virker ikke" "ta en annen" hihi Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Speilvende skjermbildet er også en god gammel klassiker. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Noen av PCene hadde ogsa keyboard-snarveier til a snu bildet 90, 180 og 270 grader. enkelt a bruke Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) I'll try that one edit: The first one Endret 9. april 2008 av Ethernet Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Hehe, er utplassert på Strømmen Videregående. Hverken systemansvarlig eller de 2 lærlingene hadde funnet ut hvorfor en PC ikke startet. Det tok meg 2 sek. å finne på-knappen på PSU'n. Jeeez! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Epic fail is epic :!: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...p;mode=threaded Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Det er Kvinneguiden! Go figuire... Mesteparten der har like mye peil på noe teknisk som et forum fyllt av middelaldrene kvinner som har oppdaget internett. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Haha rå tråd, har ikke sett den før nå, ikke denna delen av forumet jeg er mest Endret 10. april 2008 av langkaas92 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Du er offisielt Diskusjon.no nerd når du gang det random passordet du blir gitt utenatt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå