Articfare Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Du vet du er nerd når du leser denne artikkelen og tenker "My life is ruin..." Endret 1. april 2008 av Articfare Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Du vet du er nerd når du leser denne artikkelen og tenker "My life is ruin..." Man er kanskje mer nerd om man tenker "Det heter My life is in ruin eller My life is ruined" Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Gleder meg så sykt til å se hvem som har sendt inn mail, hvis det blir published Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jeg synes godt vi kunne stottet HW jeg, og alle nerder har jo penger av diverse tjenester. Fiksing av dataer her og der til en god timepris Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jeg synes godt vi kunne stottet HW jeg, og alle nerder har jo penger av diverse tjenester. Fiksing av dataer her og der til en god timepris Jeg fikk en hundrings av naboen til bestemora mi for å rydde opp i noen bilder og å avinnstallere et par programmer :!: Latterlig vakkert med folk som tror at jeg er en slags ekspert fordi jeg kan det. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jeg ville betalt... (Det betyr ikke at jeg synes det er en god ide da) Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jeg ville betalt... (Det betyr ikke at jeg synes det er en god ide da) Selvsagt hadde jeg betalt. 150 kroner er da ikke mye for et så gjennomført forum. Lenke til kommentar
sCuper Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Haha, jeg ble kalt grodd (lokal slang for nerd)innstalerte WinRAR og uzipped en fil for en venn. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Haha, jeg ble kalt grodd (lokal slang for nerd)innstalerte WinRAR og uzipped en fil for en venn. Ja, n00bs blir lett skremt over dette WinRar og tror det er noe forferdelig avanserte greier. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 7zip er veien å gå. OT: Fikk du forresten lastpod til å funke Vintermåne? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) 7zip er veien å gå. OT: Fikk du forresten lastpod til å funke Vintermåne? Nei. Det virker ikke uansett hva jeg gjør. Bryr meg ikke om det lenger. Endret 1. april 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Prob med 7zip. Når jeg åpner noe kryptiert. Så måtte jeg skrive passordet for hver fil. Har bare gjort det engang. Men mener at dette er en common "bug". Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Du er nerd når du installerer wireshark og savner portspeiling på routeren fra Telenor fordi du lurer på hva de andre i huset egentlig driver med på nettet. Lenke til kommentar
sCuper Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Du vet du er nerd når du går innpå bios på skole PC'ene for å skremme lærerene til å tro at du har ødelagt hele driten. Jeg er heeeeeeeeelllllttttt uskyldig altså Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Du vet du er nerd når du går innpå bios på skole PC'ene for å skremme lærerene til å tro at du har ødelagt hele driten.Jeg er heeeeeeeeelllllttttt uskyldig altså Jeg har gjort det samme Deaktivert hardisken, USB-portene, CD-ROM'en, og satt oppstartspassord + bios passord. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Vi har verdens mest inkompetente nettverksadministrator på skolen. Han er virkelig like ræva på data som mora mi. Vi dro ut ledningen til strømforsyninga, til ei venninne. Når han skulle hjelpe han tok det drøye 15 min før han fant det ut, og på den tiden klarte han å kuke med harddisken. Han fikk jo ikke startet den, så han åpnet den med en gang, og begynte å tulle inne i der. Viste seg i etter tid at han hadde prøvd å resette BIOS, glemt å sette å batteriet igjen. PLUSS at han hadde dratt ut IDE(ja ) kabelen til harddisken. Skjønner ikke hvorfor han er på skolen. De litt mer datakyndige elevene ender alltid opp med jobben uansett Endret 6. april 2008 av Ethernet Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Du vet du er nerd når du går innpå bios på skole PC'ene for å skremme lærerene til å tro at du har ødelagt hele driten.Nope, da er du bare en drittunge dessverre. Ethernet: Jeg skjenner følelsen. IKT-læreren min er på samme måte. for eksempel så kaller han routere for brannmur og switcher for router. Inkompetent fjott. Endret 6. april 2008 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Du vet du er nerd når du går innpå bios på skole PC'ene for å skremme lærerene til å tro at du har ødelagt hele driten.Jeg er heeeeeeeeelllllttttt uskyldig altså Overklokka skolePC-en på klasserommet jeg, fikk en ny en på klasserommet da ja, og en annen i klassen fikk "skylden" for å ødelegge den siden han satt ved PC-en når den blei svidd Fikk ny og bedre PC inn på klasserommet etter det da! Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Overklokka skolePC-en på klasserommet jeg, fikk en ny en på klasserommet da ja, og en annen i klassen fikk "skylden" for å ødelegge den siden han satt ved PC-en når den blei svidd Fikk ny og bedre PC inn på klasserommet etter det da! da er du hyggelig han duden som fikk skylda syns sikkert du var skikkelig kul fyr da ja^^ Lenke til kommentar
CFM Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Jeg klarte å legge ned hele nettet og systemet på skolen en gang Var ikke særlig høy på pæra da nei.. Alle visste at det var meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå