Ståle Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Du vet du er nerd når du snakker konstant om DC ++ sa en kar når vi gikk på butikken når vi var på TG lurer på hva han mente med det Ekte nerder kan da/når-regler! Ekte nerder gar pa TG hvert ar, sa her er det feil bruk av fortid nar det burde blitt brukt presens. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Du vet du er nerd når du snakker konstant om DC ++ sa en kar når vi gikk på butikken når vi var på TG lurer på hva han mente med det Ekte nerder kan da/når-regler! Ekte nerder gar pa TG hvert ar, sa her er det feil bruk av fortid nar det burde blitt brukt presens. Ekte nerder hoster TG Lenke til kommentar
Proidiv Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Du vet du er nerd når du bruker tidspunktet på save-games som klokke. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Åj.. jeg skulle rope på mamma i stad når hun var på kjøkkenet. Plutselig så merket jeg at begynte å lete etter Ventrilo knappen for å snakke ... haehaeh så jævlig bra. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Jeg snakka med mamma i telefonen tidligere. Vi snakket om hva vi skulle lage til middag. Midt i sammtalen oppdaga jeg at jeg hadde ventrilo-knappene inne. Var noen på VT som fikk seg en god latter ja Lenke til kommentar
sCuper Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 you want some alo vera? Cause you just got burned! Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 lol @ JFM! haha så sinnsykt bra Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Du vet du er nerd når hovedgrunnen til at du vil ha kjæreste er for å kunne endre "Social status" på Facebook ... Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 http://www.itavisen.no/sak/516551/ Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) http://www.itavisen.no/sak/516551/ "Du glemmer tiden": Det hender en del det. Det kalles transe, når man er helt konsentrert om noe, og det er helt normalt. "Du glemmer å sove og spise": Nei, men jeg utsetter det kanskje bevisst noen ganger (ok da, ofte ) "Du blir sint når du blir avbrutt": Det kommer helt an på hvorfor jeg blir avbrutt. "Du blir deprimert når du er offline": Nei. "Du vil stadig ha bedre maskin- og programvare": Ja. "Du lyver om hvor mye du er på nett": Nei. "Du er sosialt isolert": Nei. "Du har dårlige resultater på skole eller jobb": Nja. Det har med motivasjonen å gjøre, men ikke pga. internett. Er litt skeptisk til han fyren der. Slik jeg har det nå passer meg helt fint. Endret 26. mars 2008 av FLarsen Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 For en kvakksalver! Han aaaaaner ikke hva han snakker om... *kose på PC-en sin* Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) ITavisen er hverken IT eller avis, så deres kunskap om hva en nerd egentlig er heller tynn. "Du har dårlige resultater på skole eller jobb" er jo et eksempel på hvor lite de vet. En nerd er en type person som vil gjøre alt han driver med best mulig, så det der faller på sin egen urimelighet. Endret 27. mars 2008 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Nå er det ikke IT-avisen som har skrevet artikkelen det er linket til, de har vel bare kopiert det, noe som beviser det du sier om at de ikke er en avis. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 En nerd klikker ikke på linker til itavisen. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) Da er hverken jeg eller du nerd, med tanke på at du kopierer noe direkte fra IT-avisen=) Evt. fra sitater lenger oppe i tråden Endret 27. mars 2008 av Oppslagsverk Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Jeg kopierte fra et innlegg. Jeg er ganske stolt av at jeg aldri har hatt ip-adressen dems i ruterloggene mine noensinne. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Man tror man har lest alt, helt til man kommer over slike tråder som dette hehe Lenke til kommentar
WakeMe Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Man er nerd når man sier dette: Jeg kopierte fra et innlegg. Jeg er ganske stolt av at jeg aldri har hatt ip-adressen dems i ruterloggene mine noensinne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå