Hagr Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Haha Da veit du hva du har å gjøre! Kunne blitt en bra film Ser for meg traileren: Ett oppdrag, et mål, en visjon, en enorm stabel med CD-plater, en mikrobølgeovn, og en mann til å løse det! Vil han klare det? Vil det gå? I en kino nær deg fra 15. September, og på thepiratebay fra 4. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Jeg var å kjørte på mopeden her om dagen. Så så jeg i speilet. Uten å tenke meg om tengte jeg; Å fytti helvette for en oppløsning. I går da jeg kjørte på mopeden tenkte jeg noe lignene. Det hadde regnet. Sola reflekterte i den våte asfalten. Da tengte jeg på HDR-lightning... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Når du vil se sølvpapir inni en micro Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Når du vil se sølvpapir inni en micro Det er bare standard nysjerrighet. Lenke til kommentar
sCuper Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Jeg var å kjørte på mopeden her om dagen. Så så jeg i speilet. Uten å tenke meg om tengte jeg; Å fytti helvette for en oppløsning. I går da jeg kjørte på mopeden tenkte jeg noe lignene. Det hadde regnet. Sola reflekterte i den våte asfalten. Da tengte jeg på HDR-lightning... OK, du er en nerd! Lenke til kommentar
Kuli93 Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Haha :!: Var drit morsom tråd helt til folk begynner å disse andre.. Kom med flere a Lenke til kommentar
d0ffen_k Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 15 var drit bra...skulle ønske jeg kunne google etter minibank kortet:P Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Nå blir det skjerpings her, alt for mange som passet.. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Nå blir det skjerpings her, alt for mange som passet.. Grattis med 256 innlegg! Lenke til kommentar
SivilMilitaer Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Du vet du er nerd når du kaller deg selv Oppslagsverk^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Hva med når vennene dine kaller deg det? Og leksikon? ._. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Her jeg bor har det vært -33 og -29 grader de siste nettene. Det er påsketradisjon å steke vafler på verandaen, noe som var ganske kaldt. Jeg og noen kamerater satt og lanet før vi gikk ut, og kom derfor uten mye klær. Mens vi stod der og frøys ble det sagt: "Vi kjører 3dmark når vi kommer inn igjen. Alle sammen. For jeg fryser". :!: Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Eller:"Vi tar med PC-ene ut etterpå da, og tar på oss termodress og overklokker, og tar en 3DMark med varm kaffe til:D Forresten, folk kaller meg et levende leksikon/ordbok. Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Du vet du er nerd når du snakker konstant om DC ++ sa en kar når vi gikk på butikken når vi var på TG lurer på hva han mente med det Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Hvem kar? *gar til Ting som irriterer deg-traden* Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Du vet du er nerd når du snakker konstant om DC ++ sa en kar når vi gikk på butikken når vi var på TG lurer på hva han mente med det Ekte nerder kan da/når-regler! Lenke til kommentar
Groening Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Ekte nerder lærer da/når-regelen fra en tegneserie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå