CFM Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Du tar ned bildene fra veggen fordi at bassen i lydannlegget ditt får dem til å riste/skurre En rocke/tehcnomusiker er da ikke nerd? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Du tar ned bildene fra veggen fordi at bassen i lydannlegget ditt får dem til å riste/skurre En rocke/tehcnomusiker er da ikke nerd? Kanskje ikke... Men techno blir av mange sett på som nerdete. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 ... når du ler deg skakk av denne Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 ... når du ler deg skakk av denne Haha Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 ... når du ler deg skakk av denne Haha Lo godt av den. :!: Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Du tar ned bildene fra veggen fordi at bassen i lydannlegget ditt får dem til å riste/skurre En rocke/tehcnomusiker er da ikke nerd? Kanskje ikke... Men techno blir av mange sett på som nerdete. Så langt fra sannheten som det gåt å få det. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Du vet du er nerd når du kjenner igjen ligningen i bakgrunnen på sangen som var postet på forrige side... Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Jeg så ligningen, men forstod den ikke Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Jeg så ligningen, men forstod den ikke Da er du ikke nerd nok.. Endret 24. februar 2008 av Melisma Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Jeg så ligningen, men forstod den ikke Jeg har sett den før, men kan ikke plassere den Noe med fysikk? Geometri? Det er de mest logiske plassene jeg ville ha stappa den ligning inn i. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Jeg så ligningen, men forstod den ikke Jeg har sett den før, men kan ikke plassere den Noe med fysikk? Geometri? Det er de mest logiske plassene jeg ville ha stappa den ligning inn i. Kvantefysikk. Du vet du er nerd når du faktisk skjønner elektronfilmen som ble spredt på Youtube her om dagen Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 interessant Forklar Jeg ser virkelig ikke noe elektron Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) interessant Forklar Jeg ser virkelig ikke noe elektron OK, prøvde å poste en forklaring i den opprinnelige tråden. Spørsmålet er om noen kommer til å forstå det. Du vet du er en nerd når du skriver en post på et diskusjonsforum hvor du forsøker å forklar kvantefysikken klokken ett om natta Endret 26. februar 2008 av A-Jay Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 87. Du kan skrive i binærkode uten å tenke deg om Kjenner for øvrig en som kan det. Han er programmerer i Blizzard. Ekstremt Lenke til kommentar
-Neron- Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Du vet du er nerd når du leser dette. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Når du lager en tråd kun for binærsnakk! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Du vet du er nerd når du føler du må diskutere noe når du ser noen som er feilinformert, samme hvilken tråd. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Det er forskjell på forumavhengighet og nerding, selv om det ene ofte fører til det andre. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Det er forskjell på forumavhengighet og nerding, selv om det ene ofte fører til det andre. Nuvel, mange av "ikke-nerdene" vil kalle omtrent alle som henger her inne for nerder. Oo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå