Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Haha, jeg sier kun Eid.. Ikke noe annet - heldigvis Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Når du noen ganger skulle ønske du gikk grunnkurs elektro om igjen for å gå sammen med elevene der fordi du føler at de har mer peil på data og du vil flykte fra M$ fanboysene i klassen din som prøver å påstå at Vista er verdens beste operativsystem og vil ta over alt. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Når du sier "Her står det #000000 på #FFFFFF" En av de bedre jeg har lest på lenge Når du kjeder deg i norsktimen så du skriver ned binære tall fra 0 til 100000 edit: Ja, jeg gjorde det faktisk. Mer interessant en Knut Hamsun. Hele ukeplanen min var fyllt med 1 og 0 Endret 3. februar 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 du vet du er nerd naar du roper YEAH!! klokka sju over halv 2 Lenke til kommentar
CFM Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 du vet du er nerd naar du roper YEAH!! klokka sju over halv 2 På dagen da regner jeg med Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Du vet du er nerd hvis du syns det er kult når toget ankommer stasjon akkurat 13:37 Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Når du får anmerkning av læreren for å reise deg opp midt i timen og skrike ENDELIG! når klokka blir ett bestemt klokkeslett Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Du vet du er nerd hvis du syns det er kult når toget ankommer stasjon akkurat 13:37 Tatt toget til oslo du også? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Du vet du er nerd hvis du syns det er kult når toget ankommer stasjon akkurat 13:37 Tatt toget til oslo du også? Nope, fra lillestrøm og hjem(Sørumsand). Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Mye 13:37 snakk her jeg hadde ny tlf. Så over msg counter, og så jeg hadde sendt 1323 SMS-er, så jeg sende 14 stk til kameraten min med teksten "1337", bare for å få opp det taller på counter. Skulle ta bilde av det, men jeg fikk melding av dama senere på kvelden, og glemte meg bort og sendte en :/ Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Bare å starte på nytt da! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Mye 13:37 snakk her jeg hadde ny tlf. Så over msg counter, og så jeg hadde sendt 1323 SMS-er, så jeg sende 14 stk til kameraten min med teksten "1337", bare for å få opp det taller på counter. Skulle ta bilde av det, men jeg fikk melding av dama senere på kvelden, og glemte meg bort og sendte en :/ Dama? Hva er det? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Mye 13:37 snakk her jeg hadde ny tlf. Så over msg counter, og så jeg hadde sendt 1323 SMS-er, så jeg sende 14 stk til kameraten min med teksten "1337", bare for å få opp det taller på counter. Skulle ta bilde av det, men jeg fikk melding av dama senere på kvelden, og glemte meg bort og sendte en :/ Dama? Hva er det? Han mener at han var inne i denne tråden!!! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Du vet du er nerd når du tenker så objektorientert at du kan tenke ut klasser for alt du ser i verden. Du vet du er nerd når du forstår setningen ovenfor Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 du vet du er nerd når du tar med laptoppen på badet og poster derfra. *sitte i badekaret* Lenke til kommentar
JFM Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Jeg har hatt laptopen min med meg to ganger (som jeg husker) på dass for å sitte på forumet Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Tanken har streifet meg. Skal prøve det en dag Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Jeg har hatt laptopen min med meg to ganger (som jeg husker) på dass for å sitte på forumet WHAT??!!?? Er det mulig? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Bruker titt og ofte å ta med meg Laptopen når jeg skal på toalettet. En skittentøyskurv fremfor dassen med PCen på toppen. Perfekt. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 UFF:.. ille. Men jeg trenger tråløs fobindelse når jeg får bærbar... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå