Effectiv Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg håpet at noen kunne forklare den da Lenke til kommentar
sCuper Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Du vet du er nerd når du anklager folk for å ghoste på prøver, Lenke til kommentar
haalo Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg håpet at noen kunne forklare den da http://www.iec.ch/zone/si/si_bytes.htm Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Du vet du er nerd når du anklager folk for å ghoste på prøver, Lage image av partisjoner på en prøve? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Tror han tenker på Counter-Strike uttrykket, der en som er død kan se alt som foregår på banen, og fortelle det til en som fortsatt spiller. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Tror han tenker på Counter-Strike uttrykket, der en som er død kan se alt som foregår på banen, og fortelle det til en som fortsatt spiller. Eller se på skjermen til han foran/ved siden deg på LAN Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Når du sier "Her står det #000000 på #FFFFFF" Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg håpet at noen kunne forklare den da http://www.iec.ch/zone/si/si_bytes.htm Såpass visste jeg da, men forsto ikke hvor mil kom inn i bildet. kanskje jeg er dum Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Du er nerd når du griner over at strømmen har gått... MEEN.. Du er enda mer nerd når du har UPSER så du ikke kaster bort din dyrebare surfetid Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Mer nerd om du har et backup-aggregat i tilfelle strømmen går. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) chokke: den må annuleres siden sykehusene har det ..Du er nerd når du beskriver astmaen din slik og drømte at du installerte Windows server 2003 og begynte å hoste fælt midt under med: Herre herre gud! Sitter med en spesialdesignet hals her som heter Windows Astma Edition med windowsblinds forkjølelse, håret opp og hoster noe inni ***! Tror faktisk jeg drømte halvveis om å installere Windows server 2003! Hadde jeg hatt service pack ventoline hadde det gått på høykant ned Noen trøstende ord å få? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Og attpåtil postet det her noen minutter etterpå Endret 2. februar 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
sCuper Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Du vet du er nerd når du: 1. Leser denne tråden 2. Forstår alt som står på denne tråden 3. Skriver et innlegg her og folk lurer på hva du mener med det fordi de ikke har peiling 4. Og når vennene dine sier du ikke har et liv, og kommer med unskyldningen, jammen det er jo mye mer sosialt. Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 du vet du er nerd når du synes vinyl er mer imponerende en CD^^ Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 haha En av de bedre, Martin Lenke til kommentar
CFM Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 du vet du er nerd når du synes vinyl er mer imponerende en CD^^ Tja det er jo forsåvidet det da^^ Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 du vet du er nerd når du synes vinyl er mer imponerende en CD^^ Tja det er jo forsåvidet det da^^ veit...det eier :!: Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Du er nerd når "Eid" og "Pwnd" er med i ditt vokabular Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Du er nerd når "Eid" og "Pwnd" er med i ditt vokabular Ja, og når du bruker å si "Ha ha, lol", isteden for å le deg halvt ihjel Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Du er nerd når "Eid" og "Pwnd" er med i ditt vokabular Jeg føler meg veldig nerdete nå.. Jeg sier alltid "eid" til alt og alle.. Endret 2. februar 2008 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Nope, da er du bare tragisk. Det er forskjell på å være nerd og å ha tilbrakt for mye tid sammen med CS-spillere. Hvordan kommer det til å gå med folk hvis de istedenfor å fysisk le, sier LOL som om de var MS Sam. Du vet du er nerd når du føler deg fornærmet av det Specialforce og Gnålern tror du gjør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå