Snorre Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Du vet du er nerd når du ikke har virus på maskinen. :-) Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Du vet du IKKE er nerd når du insisterer på at du ikke har virus på maskinen, selvom du ikke har verken antivirus eller brannmur på PC-en din! (fyr i klassen min som har en zombie pc, men nekter å innse det.. ) Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Du vet du er nerd når du har sitti og rendra ut en frekvens av en vannboble som hopper i Realflow i 2 dager bare fordi du syns det er gøy. (peke på seg selv) Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Åh herregud! Så reklame på TVNorge (åndenes makt) om en eller annen CD som visstnok het e2, første som slo meg var e2 . Eulertallet e Lenke til kommentar
CFM Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Du vet du er nerd når du ikke har virus på maskinen. :-) Du vet du er nerd når du vet du ikke har virus på maskinen. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) nerd/Vistahater Ser ikke at de to nødvendigvis er like, uten at jeg egentlig vil starte en Vista-krig her inne. Nerd og/eller Vistahater Endret 27. januar 2008 av ;P Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Du vet du er nerd/Vistahater når det går kaldt nedover ryggen på deg når du hører oppstartslyden til Vista. Jeg har aldri hørt den lyden. - De få gangene jeg har installert Vista har lyd-driveren manglet. - av ren vane så sletter jeg windows\media +1 geek for me then. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Du vet nar du er nerd nar du vet du ikke har virus pa maskinen og ikke trenger antivirus Jeg kjorte et par mnd uten antivirus, og da jeg endelig gadd a installere det, fant jeg ingenting. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Du vet nar du er nerd nar du vet du ikke har virus pa maskinen og ikke trenger antivirus Jeg kjorte et par mnd uten antivirus, og da jeg endelig gadd a installere det, fant jeg ingenting. Jeg har ikke hatt brannmur eller anti-virus på flere mnd Endret 28. januar 2008 av JFM Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Ekte nerder trenger ikke antivirus. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Jeg kjørte noen måneder uten hverken firewall, antivirus eller noen form for sikkerhetstiltak en stund tilbake og fikk ingenting inn på maskina. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Ekte nerder trenger ikke antivirus. Nei.. De lager sin egen^^ Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Feil. En ekte nerd er et antivirusprogram i seg selv. Sunn fornuft er det beste antivirus Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Du vet du er nerd når du bruker dette bildet som avatar. Jeg synes bare at det oser nerd av det bildet Lenke til kommentar
hernil Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Feil. En ekte nerd er et antivirusprogram i seg selv. Sunn fornuft er det beste antivirus Nettopp! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Ekte nerder vet hvordan man slipper virus Du vet du er nerd når du setter en Asus Eee før en ny kjærste på lista over ting man har lyst på Lenke til kommentar
haalo Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Du vet du er nerd når du setter en Asus Eee før en ny kjærste på lista over ting man har lyst på ... og det er bare fordi du vil prøve å få NetBSD til å fungere skikkelig. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Du vet du er nerd når du sitter å skriver i detta emne.. xD Hihi Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Du vet du er nerd når du sitter å skriver i detta emne.. xD Hihi For den har vi aldri hørt før Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Du vet du er nerd når du sitter å skriver i detta emne.. xD Hihi For den har vi aldri hørt før Mooo.. xD Haha.. Hmm. Du er nerd når du tar med en laptop mens du er ute, og når du setter deg et sted drar du frem laptopen og begyner å loke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå