mafia-slayer Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Du er ikke nerd når du har dame å kline med.. hehe, får endre på den litt da.. Du vet du er nerd når du chatter med damer på msn, og gir komplimenter om spec. og ikke om utseende. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Når du oppdager dette veldig ofte Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Du er ikke nerd når du har dame å kline med.. hehe, får endre på den litt da.. Du vet du er nerd når du chatter med damer på msn, og gir komplimenter om spec. og ikke om utseende. Meg er nerd Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Du vet du er nerd når du kliner med dama og lurer på hvorrfor hun ikke kjører på full oppløsning. Du er ikke nerd når du har dame å kline med.. Denne diskusjonen har vi da vært igjennom før på denne tråden? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Og meg. Når du spør hva en proxy er, er du ikke nerd, paien. var bare ikke sikker på om han mente om jeg kjørte gjennom en på jobben, eller om jeg skulle prøve og kjøre gjennom en... er ikke helt dum da... bare litt stresset og sliten Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 var bare ikke sikker på om han mente om jeg kjørte gjennom en på jobben, eller om jeg skulle prøve og kjøre gjennom en... er ikke helt dum da... bare litt stresset og sliten Velkommen tilbake i klubben "nerder med kjæreste" da. Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Jeg spurte dama i går om hun skulle på byen, hvorpå hun svarte" tja. Kanskje. Hvis noen vil bli med meg, så Du da?" Det første jeg tenkte var: "if noen equ me goto byen" Måtte smile litt for meg selv da Lenke til kommentar
Kanius Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Syns det er bra å være nerd jeg. Foretrekker å ha litt i huet fremfor å være "kul". Heller Stephen Hawking enn Paris Hilton. Sant... Men jeg ville heller vært en sau enn Paris Hilton.. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Syns det er bra å være nerd jeg. Foretrekker å ha litt i huet fremfor å være "kul". Heller Stephen Hawking enn Paris Hilton. Stephen Hawking er kulere enn Paris Hilton imo Lenke til kommentar
hernil Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 nr 25 ???? Tipper han mener nr. 25 på lista (Du kaller en penn for en "analog penn". ) Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Du kan være nerd og ha dame! Det kalles en sosial nerd med erfaring og baller Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Du kan være nerd og ha dame! Det kalles en sosial nerd med erfaring og baller ... Eller så har du bare støta på Nerdehunters.. Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Du kan være nerd og ha dame! Det kalles en sosial nerd med erfaring og baller Amen Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Du veit du er nerd når du har så kraftig mus at når du bevegar den fort fra side til side so tek prossessoren i 100% Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Du veit du er nerd når du har så kraftig mus at når du bevegar den fort fra side til side so tek prossessoren i 100% Nah.. Da har du bare fått masse virus. Noter dette: Nerdens værste fiende er en virusinfisert pc, det skjerer langt ned i hjerteroten bare tanken på det, nesten så det blir emosjonellt! [Har en følelse av masse skrivefeil men pyttpå!]........[Er ingen skrivenerd nei..] Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Du vet du er nerd/Vistahater når det går kaldt nedover ryggen på deg når du hører oppstartslyden til Vista. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 nerd/Vistahater Ser ikke at de to nødvendigvis er like, uten at jeg egentlig vil starte en Vista-krig her inne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå