L4r5 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Nja, om det er alt man får seg. Er jo per definisjon voldtekt. Om man nyter vold er det fortsatt vold. Jeg vil jo ikke si det er vold om en sadomasochist blir slått f.eks. Ikke i en del av "leken" hvertfall Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Du blir jo ikke frivillig voldtatt heller. Om du nyter det eller ikke, du blir tvunget. Poenget mitt er at det ikke foregår på frivillig basis, og i mine øyne ( ) er det fortsatt voldtekt Endret 11. januar 2008 av chokke Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hvordan i all verden kan man bli tvunget til nytelse? Impossible good sir. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hvordan i all verden kan man bli tvunget til nytelse? Impossible good sir. En del av skamfølelsen ved voldtekt er at man syntes det var litt godt. Sånne idiotiske uttalelser som det der er med på å bygge oppunder alle de voldtektene som ikke blir anmeldt. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Det var ikke sånn ment. Hvis man faktisk liker å bli "voldtatt" så er det ikke voldtekt, det er SM/fetish Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Er ikke snakk om at man gjør det jevnlig. Sett at jeg går hjem fra byen, der blir jeg overfalt av en annen mann som voldtar meg i nummer to, og jeg faktisk liker det. Det er søren meg voldtekt for det, ikke si at det er frivillig sex. Nå skal det sies at det er enveiskanal her i heimen, så selve følelsen kan jeg ikke si noe om, men tenk om hvis at (...) Endret 11. januar 2008 av chokke Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 "Fra nerde-vitser til anal-voldtekt. er dette noe for deg? The interwebs fra Al Gore & Co." Lenke til kommentar
haalo Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Når det er krise at forumet var nede i et par minutter. Du vet du er nerd når alle dine fritidsaktiviteter kan effektivt stoppes kun ved å slå av hovedsikringen. Du vet du er nerd når du kjøper fem UPS-er i tilfelle det skulle skje. Endret 11. januar 2008 av haalo Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Når det er såvidt du tåler at forumet er nede i et par minutter. Ja eg hadde STORE problema med å takle det eg og for eg skulle legge ut bilder av nerdebula mi! Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Når det er såvidt du tåler at forumet er nede i et par minutter. Ja eg hadde STORE problema med å takle det eg og for eg skulle legge ut bilder av nerdebula mi! Pfft. Du vet du er nerd når du har egen filserver hjemme på rommet ditt. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Når det er såvidt du tåler at forumet er nede i et par minutter. Ja eg hadde STORE problema med å takle det eg og for eg skulle legge ut bilder av nerdebula mi! Pfft. Du vet du er nerd når du har egen filserver hjemme på rommet ditt. Jeg har det! Men den snakker vi ikke om her Lenke til kommentar
BudweiserMan Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Du vet du er nerd når..du dobbelklikker på tv-kontrollen. Sikkert hørt utallige mange ganger, men så den ikke her. Endret 12. januar 2008 av BudweiserMan Lenke til kommentar
Touch of Red Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Du vet du er nerd når du føler deg truffet av alle forslagene i denna tråden. Lenke til kommentar
sCuper Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Du vet du er nerd når du føler deg truffet av alle forslagene i denna tråden. Shit, ante ikke jeg var så mye nerd Lenke til kommentar
Psychotron Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg føler meg ikke truffet. Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg må si jeg føler meg meget truffet av de fleste her Er stolt av det Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Du vet du er nerd når du er stolt over det Lenke til kommentar
mafia-slayer Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Du vet du er nerd når du kliner med dama og lurer på hvorrfor hun ikke kjører på full oppløsning. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Du vet du er nerd når du kliner med dama og lurer på hvorrfor hun ikke kjører på full oppløsning. Den skjønte jeg ikke.... Du veit jo du er nerd når du ikke har dame å kline med? Endret 14. januar 2008 av JFM Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Den tok ikke jeg heller.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå