Tordenflesk Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 ...når du titter på kviteringen fra sist du var på ICA og du skulle ønske du sa nei til pose så det blir akkurat 128 kr. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Du vet du er nerd når du irriterer over at folk forkorter Firefox FF istedet for Fx som er det riktige. (no offence, bare pirking.) Lenke til kommentar
sCuper Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Du er nerd når PC-skjermen din blir svart og du tror du er blind. Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Du vet du er nerd når du har lært moren din som kan nada om pc til å bruke FF istedenfor IE. Haha, gjort det samme Lenke til kommentar
CFM Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Du vet du er nerd når du har lært moren din som kan nada om pc til å bruke FF istedenfor IE. Haha, gjort det samme Mee2, men de "glemmer" det stadig Lenke til kommentar
JFM Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Du vet du er nerd når du har lært moren din som kan nada om pc til å bruke FF istedenfor IE. Haha, gjort det samme Jeg lærte mamma å bruke Opera. Men hu har det ikke på dataen sin nå. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Du vet du er nerd når du irriterer over at folk forkorter Firefox FF istedet for Fx som er det riktige. (no offence, bare pirking.) Tja.. Fire Fox.. FirefoX.. FF høres nå mest riktig ut for meg! @JFM, Opera, Firefox, it's all good Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Du vet du er nerd når du irriterer over at folk forkorter Firefox FF istedet for Fx som er det riktige. (no offence, bare pirking.) var akuratt det jeg skulle si -- Du vet du er nerd nar du leser i to like boker ( en pa skolen og en hjemme ) og onsker du hadde Opera Link sa du kunne synkronisere bokmerkene Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Mormora mi ringte for en liten halvtime siden og spurte hva hun skulle bruke det derre Opera til? Jeg innstallerte og lærte hun alt om det i forrige uke, så det skal sies at jeg ble meget irritert. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Det at hun sier Ja, ja, ja betyr ikke at hun skjonner det Har selv installert Opera til noen ikke fult sa PC-vante folk, sa jeg skjonner det godt. Jeg sier ja, mm, ja i russisken hele tiden xD Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Du er nerd når PC-skjermen din blir svart og du tror du er blind. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Du vet du er nerd når alle dine fritidsaktiviteter kan effektivt stoppes kun ved å slå av hovedsikringen. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Du vet du er nerd når alle dine fritidsaktiviteter kan effektivt stoppes kun ved å slå av hovedsikringen. Nåde! Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Å surfe på nett på en iPod eller PSP er jo som å dra trailer etter halsen. Det er jævla tungvint. Om man sammenligner en touch med en laptop f.eks, så er den jo mye mindre, lettere osv. Dessuten, har du prøvd å surfe på en touch? Det er mye bedre enn man skulle tro. Jeg vil gjerne ha muligheten til å surfe når jeg vil, og derfor vil jeg gjerne ha en liten sak som lar meg gjøre det, på en praktisk måte=) Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 du vet du er nerd når du blir voldtatt og nyter det, også anmelde det etterpå :!: Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 du vet du er nerd når du blir voldtatt og nyter det, også anmelde det etterpå :!: Man kan vel egentlig ikke nyte voldtekt, siden voldtekt er ufrivillig? Og om man faktisk nyter noe, så vil jeg ikke si at det er ufrivilleg. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 du vet du er nerd når du blir voldtatt og nyter det, også anmelde det etterpå :!: FAIL! Lenke til kommentar
JFM Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 du vet du er nerd når du blir voldtatt og nyter det, også anmelde det etterpå :!: FAIL! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 du vet du er nerd når du blir voldtatt og nyter det, også anmelde det etterpå :!: Man kan vel egentlig ikke nyte voldtekt, siden voldtekt er ufrivillig? Og om man faktisk nyter noe, så vil jeg ikke si at det er ufrivilleg. Nja, om det er alt man får seg. Er jo per definisjon voldtekt. Om man nyter vold er det fortsatt vold. Lenke til kommentar
VisualStudio Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Men voldtekt er jo generel betegnelse på å bli tvunget. Og ingen vil bli tvunget, da blir man jo ikke tvunget edit: det så jævla rotete ut xD Endret 11. januar 2008 av VisualStudio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå