Gå til innhold

Du vet du er nerd når..


Winged Monkey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den må da vel kunne brukes med kontaktor til lysstyring i rommet også? Er det det den er til kanskje?

Det hadde jo vært genialt. Hvordan setter man opp dette? Er det vanskelig?

Nei, var ikke vanskelig. Du må bare kunne lodde litt, så skal resten gå veldig greit :) Følger med bruksanvisning

 

edit: Jeg fikk litt hjelp av khaffner. Fikk ikke til å starte, men han hjalp meg med riktig strømforsyning og da funket det :)

Endret av Ethernet
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9
Hmm, så en søt jente på bussholdeplassen (og bussen for såvidt), det jeg stirra mest på var headsettet hennes, skullcandy til iPod da... Faen.

Både skullcandy og iPod er hat og generelt dårlige saker, de stiller helt likt begge to.

 

Har en deilig archos gmini 400. :)

 

402 kom bare ukene etter jeg hadde kjøpt min.. Altså for.. 2 eller 3 år sia.. Min mp3 er bedre enn alle ipodene til sammen..

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar

I går så jeg at mamma brukte IE på laptopen syntes jeg litt synd på hun.

 

Foreldra mine har smålig begynt å forlate steinalderen, begge to har fått seg egen laptop og greier. I går lærte jeg dem msn, for at de skal slippe å skrike på meg hele tiden: "CHRIS DET ER MAT!!1"

But those days are over now! Nå kommer det bare en orange liten boks som blinker ^^

Lenke til kommentar
I går så jeg at mamma brukte IE på laptopen syntes jeg litt synd på hun.

 

Foreldra mine har smålig begynt å forlate steinalderen, begge to har fått seg egen laptop og greier. I går lærte jeg dem msn, for at de skal slippe å skrike på meg hele tiden: "CHRIS DET ER MAT!!1"

But those days are over now! Nå kommer det bare en orange liten boks som blinker ^^

 

Wow! sikker på at det der er foreldre? De høres jo ut som et overnaturlig fenomen som har tatt kroppen til foreldrene dine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...