Hagr Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Den må da vel kunne brukes med kontaktor til lysstyring i rommet også? Er det det den er til kanskje? Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Jepp Jeg har 2048 sendte SMS'er på tlf edit: i skrivende stund Endret 7. januar 2008 av Ethernet Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Den må da vel kunne brukes med kontaktor til lysstyring i rommet også? Er det det den er til kanskje? Det hadde jo vært genialt. Hvordan setter man opp dette? Er det vanskelig? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hmm, så en søt jente på bussholdeplassen (og bussen for såvidt), det jeg stirra mest på var headsettet hennes, skullcandy til iPod da... Faen. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Den må da vel kunne brukes med kontaktor til lysstyring i rommet også? Er det det den er til kanskje? Det hadde jo vært genialt. Hvordan setter man opp dette? Er det vanskelig? Nei, var ikke vanskelig. Du må bare kunne lodde litt, så skal resten gå veldig greit Følger med bruksanvisning edit: Jeg fikk litt hjelp av khaffner. Fikk ikke til å starte, men han hjalp meg med riktig strømforsyning og da funket det Endret 8. januar 2008 av Ethernet Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hmm, så en søt jente på bussholdeplassen (og bussen for såvidt), det jeg stirra mest på var headsettet hennes, skullcandy til iPod da... Faen. Både skullcandy og iPod er hat og generelt dårlige saker, de stiller helt likt begge to. Lenke til kommentar
VisualStudio Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Agree. iPod er i alle fall et dret produkt. Jeg syns skullcandy har bra lyd, men... Endret 9. januar 2008 av VisualStudio Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Dårlig med folk her inne etter at forumkafèen åpnet. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Dårlig med folk her inne etter at forumkafèen åpnet. Det er jo bare en chat, var ikke så artig nei. Gidder da ikke lese 500 poster fordi jeg var borte i 20 min... (jada, litt overdrevet). Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Agree. iPod er i alle fall et dret produkt. Jeg syns skullcandy har bra lyd, men... Hva er det som er så forferdelig med iPod? Skullcandy er forståelig da lyd = 3/10 og design = 8/10 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hva er det som er så forferdelig med iPod? Skullcandy er forståelig da lyd = 3/10 og design = 8/10 Ingenting gale med iPod. En helt gjennomsnittlig brukbar mp3-spiller. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Du vet du er nerd når du kan ASCII koden utenatt. Nei, jeg kan den ikke Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg har bestilt meg en ipod touch jeg, men det er ikke pga. lydkvaliteten, men muligheten til tredjeparts programvare og WiFi! Jeg må innrømme at det var muligheten til å legge inn Apache etc som sjarmerte meg mest... Det gjør meg vel kanskje til en nerd Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Å surfe på nett på en iPod eller PSP er jo som å dra trailer etter halsen. Det er jævla tungvint. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Hmm, så en søt jente på bussholdeplassen (og bussen for såvidt), det jeg stirra mest på var headsettet hennes, skullcandy til iPod da... Faen. Både skullcandy og iPod er hat og generelt dårlige saker, de stiller helt likt begge to. Har en deilig archos gmini 400. 402 kom bare ukene etter jeg hadde kjøpt min.. Altså for.. 2 eller 3 år sia.. Min mp3 er bedre enn alle ipodene til sammen.. Endret 10. januar 2008 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 I går så jeg at mamma brukte IE på laptopen syntes jeg litt synd på hun. Foreldra mine har smålig begynt å forlate steinalderen, begge to har fått seg egen laptop og greier. I går lærte jeg dem msn, for at de skal slippe å skrike på meg hele tiden: "CHRIS DET ER MAT!!1" But those days are over now! Nå kommer det bare en orange liten boks som blinker ^^ Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Du vet du er nerd når du klarte å bruke hele kvelden på lille julaften til å kartlegge alle Pinnene på en gammel Pentium4 - 478pin prosessor for moro skyld Lenke til kommentar
sCuper Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 I går så jeg at mamma brukte IE på laptopen syntes jeg litt synd på hun. Foreldra mine har smålig begynt å forlate steinalderen, begge to har fått seg egen laptop og greier. I går lærte jeg dem msn, for at de skal slippe å skrike på meg hele tiden: "CHRIS DET ER MAT!!1" But those days are over now! Nå kommer det bare en orange liten boks som blinker ^^ Wow! sikker på at det der er foreldre? De høres jo ut som et overnaturlig fenomen som har tatt kroppen til foreldrene dine. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Det er utrolig hva man kan gjøre med Cat5e nettverkskabel. http://automotor.no/allyse/treff/DSC_0001.jpg Ja, det er jeg som har svart "skinn"sekk. Edit: Feil bilde Endret 10. januar 2008 av ;P Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Du vet du er nerd når du har lært moren din som kan nada om pc til å bruke FF istedenfor IE. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå