Laland Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Trenger ikke være så fryktelig nerd for å vite det.. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) "Du er nerd når du vet hvor du kjøper og hvordan du installerer et lydkort" Da blir jeg vel nerd snart Fy farsan så dyre noen var da. Hvor stor forskjell er det på de til 2k i forhold til de til 200? Hadde ikke tenkte på mer enn 3-4 hundre :O edit: Det var en som skrev dette til meg: Såda, bare kjøp noen forgrenere. Er vel 3 kontakter på anlegget, da kjøper du 3 "dobbeltstikere" og setter to av dem i den siste, sim du så setter i dataen. Litt kronglete, men går ut fra du ikke klarer lodde sammen en mer funksjonabel sak hvis u ikke er så elektronikkyndig som du sier. Er det mulig å gjøre dette, eller er det vås? Endret 25. desember 2007 av Metalheart Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Jeg bare fant produktet, jeg visste hvor det lå og ga deg tips. Hvorvidt det ene er bedre enn det andre må du nok finlese deg til. Alt er opp til deg, jeg kan ike hjelpe deg mer og dessuten er dette off-topic Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 edit: Det var en som skrev dette til meg: Såda, bare kjøp noen forgrenere. Er vel 3 kontakter på anlegget, da kjøper du 3 "dobbeltstikere" og setter to av dem i den siste, sim du så setter i dataen. Litt kronglete, men går ut fra du ikke klarer lodde sammen en mer funksjonabel sak hvis u ikke er så elektronikkyndig som du sier. Er det mulig å gjøre dette, eller er det vås? Jeg skjonte ikke det der. Hva mener han, og hva vil du? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Jeg har et integrert 2.1 lydkort i laptopen, og høytalersettet er 5.1, så da får jeg ikke lyd i alle høytalerne. Derfor må jeg kjøpe et usb-lydkort elns- Hva han ville, trodde jeg dere skulle forklare meg Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Han mener at du kunne kjopt en 3,5mm forgreiner. Og sette 2 forgreiene i den ene forgreineren, for a fa 4 kontakter pa den ene. Sa setter du front og rear-hoytalerene i de, og bass/center i den vanlige. Men dette skaper jo ikke et 5.1 lydbilde, sa jeg anbefaler a skaffe usb-lydkort. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) noen andre med nerdevitser her eller? Endret 25. desember 2007 av Laland Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Kjøp Creative Live USb-lydkort. Det kostet 500 for 1 år siden (forrige jul) og har en utrolig lyd iforhold til prisen Jeg merker ikke forskjell på det og på et integrert Xtreme music lydkort. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Nå er vel ikke dette lyd-support tråden heller, da. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Jaja, hvilke tråder har ikke blitt besudlet av Metalheart's whining om det nye høyttallersettet sitt? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Siste ordet 6, fordi den er stengt Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 66. Du lurer på hvilken opplønsning øyet kjører i. (-Martin-) Hmm... stod noe om dette i et Illustrert Vitenskap jeg leste i, var mer en 10 Megapixler i alle fall. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Det er mye mer. (leste artikkelen/notisen jeg også, men husker ikke eksakt tall) Lenke til kommentar
haalo Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Er ikke akkurat direkte sammenlignbart med en skjerms likestillte punkter. Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 quote fra Pac-Man: Nå kan vi endelig få tatt en titt internt i bilen (vi driver på Hummeren og HKet har detti av) Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Kan man måle skarpheten i synet på samme måte som på digitale kameraer? Menneskets øye har en evne til å skjelne to punkter, som angis som en vinkel som avhenger av avstanden mellom øyet og objektet. Vinkelen utgjør cirka 0,005 grader, så vi kan altså skjelne 200 punkter i et synsfelt på én grad. Forutsetter man at det totale synsfeltet er 120 grader horisontalt og vertikalt, blir det totale antallet bildepunkter som øyet kan oppfatte, hele 576 000 000. Man kan altså si at menneskets øye har en oppløsning på 576 megapiksler. Det er langt mer enn de fattige 8-10 megapikslene som er blitt standard i digitale kameraer, men tallene er ikke helt sammenlignbare. Det skyldes først og fremst at de lysfølsomme sansecellene i øyet ligger mye tettere i den såkalte gule flekken på netthinnen som oppfatter det vi fokuserer synet på. Allerede like utenfor denne sentrale delen av netthinnen faller tettheten av sanseceller dramatisk. Det betyr at det er vanskelig for oss å skjelne detaljene i ytterkantene av det vi holder blikket fast ved. Kilde 576 megapixler Tro hvis alle digitalkameraer hade like mye Lenke til kommentar
hernil Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Tenkte meg at det var en del ja, men som sagt/skrevet så er det ikke helt sammenlignbart. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 FAEN. at jeg ikke fikk svare på det der Det hadde jeg om på skolen.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 når brillene dine er så tykke at du greier å se i framtiden ... Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 når brillene dine er så tykke at du greier å se i framtiden ... bruker ikke briller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå