Nord-Skandinav Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Ah, ingenting er som et lan på vintern, med 6 pcer på i en uke. Når du da har vært ute, og kjøpt pizza eller noe lignende, er det som en massiv vegg av tung, varm svett luft kommer mot deg når du åpner døra. Når du synes en sånn følelse er god, da er du nerd da! Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Du vet du er nerd når du går rundt i virkeligheten og tenker "Jøss, dette var en ren UI". Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Du vet du er nerd når du tar med den grafiske kalkulatoren på ferie... Endret 21. desember 2007 av A-Jay Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Når du klager over den dårlige hitboxen i Guitar Hero Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Du vet du er nerd når du har modda iPoden til å ta inn trådløst nett og lagt inn tredjepartsnedlastningsprogramvare for å kunne laste ned direkte til iPoden. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Du vet du er nerd når du har modda iPoden til å ta inn trådløst nett og lagt inn tredjepartsnedlastningsprogramvare for å kunne laste ned direkte til iPoden. Har du det??? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Du vet du er nerd når du har modda iPoden til å ta inn trådløst nett og lagt inn tredjepartsnedlastningsprogramvare for å kunne laste ned direkte til iPoden. SÅ du kaller MS nerder for at de kokte ihop Zune? Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Kanskje heller når enkeltpersonen gjør det Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Du vet du er nerd når du har et IT-begrep som brukernavn (nei tenker ikke på meg selv nå) Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Sa til en kompis at jeg hadde oppgradert skjermkortet etter at jeg hadde vasket brillene jeg da lo han godt xD Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Når du kjøper et donald-blad i butikken bare for å skru opp det medfølgende spillet for å se om det kan overklokkes. xD Detaljer: Prosessoren og alt satt under et hardt panser. Etter å ha spilt EN gang på spillet, prøvde jeg å ta av panseret, og det endte med at jeg reiv av hele prosessoren og alt og fikk et par skrammer i hånda. Spillet gikk rett i søpla med en gang. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Du vet du er nerd når du har følgende liggende i gripevidde her og nå: - to hovedkort med prosessorer - tre rambrikker - en kjøleblokk - to vifter - fire harddisker - et par minnekort inkl adaptere og kortlesere - en drøss med ledninger ...Som ikke er i bruk eller tilkoblet til noe vel å merke (og dette er ikke pc-mekke-rommet vårt) Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 CheckCheck Check Check Check Check Check Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 - to hovedkort med prosessorered - tre rambrikker - en kjøleblokk - to vifter - fire harddisker - et par minnekort inkl adaptere og kortlesere - en drøss med ledninger Mitt rom: - 3 hovedkort, 2 med prosessor - en haug med vifter, noen med kjøleblokk - en skuff med skruer i alle former og størrelser i tilleg til noen enkeltkomponenter som kondensatorer og motstander - videoprosjektor som ikke fungerer - 2x Playstation som fungerer - 6-7 strømforsyninger - 3-4 diskettstasjoner - 2-3 CD-ROM spillere - 6-10 harddisker - 2 poser fulle av ledninger, og fortsatt masse er ledninger på gulvet - en eske med div. komponenter som lydkort, nettverkskort, skjermkort osv... - koffert med div. komponenter som du ikke kommer på - mer av saker du ikke kommer på.. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) Ja, får vel ramse opp jeg og da, ting på nerdebula som ikke er i bruk:P 3 stk tp-kabler i forskjellig lengde, har også en i jakkelomma i tilfelle jeg har behov. Et hovedkort med prosessor og kjøler. En pose med et par gamle skjermkort, noen ddr-brikker, en NIC og et lydkort. To DDR-667 brikker på 1 GB hver. En PSU. 2 stk gamle defekte SCSI-disker. 2 Skjermkort av nyere dato. En defekt DVD brenner. To CRT-skjermer. En gammel hjemmelaget server med defekt PSU. En datamaskin som straks skal feilsøkes. Diverse kabler, tastatur og andre småtteri som bokser med skruer. Ja, og 3 stk MIST Tower A, uåpnede, som jeg kjøpte på microplex for 25 kroner Endret 23. desember 2007 av Oppslagsverk Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 På tide med en egen ramse-opp-alt-jeg-har-i-nerdebula-tråd? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Nar man har gamle hovedkort med Pentium Pro prosessor som veggpryd. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Ethernet, ;p og oppslagsverk: har dere alt innen gripevidde NÅ? Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Nar man har gamle hovedkort med Pentium Pro prosessor som veggpryd. Hehe, snodig du skulle nevne det, jeg driver akkurat og vurderer å henge opp et gammelt HK jeg har liggende i skapet. Tenkte bare jeg skulle få bekreftet at det ikke virker først, men vet ikke om jeg gidder... Lenke til kommentar
Wut? Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) DU er bra nerd når jule vasken består av støv suging av pc`en (eller PC`ene) og støv tørking av skjermen. Edit: jule leif Endret 23. desember 2007 av Figge90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå