Mad Esc Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Når man sier at brannmur og antivirus er for pyser, og alle andre som må bruke det er n00bs. Sant, jeg har ikke hatt antivirus på en lang stund og aldri fått virus. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Sant, jeg har ikke hatt antivirus på en lang stund og aldri fått virus. Linux guys Endret 19. desember 2007 av Ethernet Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Neu, Windows XP.. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Ja, jeg skjønte det Jeg mente at i Linux trenger man ikke AV Lenke til kommentar
haalo Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Når den priviligerte kontoen på desktop-maskinen din har et passord på 50 tilfeldige tegn. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Når den priviligerte kontoen på desktop-maskinen din har et passord på 50 tilfeldige tegn. ...Og du husker det bedre enn telefonnummeret til dama Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Du er ikke nerd vist du klarer å få dame, da :| Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Noen klarer det, andre klarer det ikke. Kan ikke snakke på dine vegne. :!: Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Da er du i alle fall ikke skikkelig nørd Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Ifølge wikipedia så er "en nerd er en person med et snevert interesseområde eller en sær hobby, men som har uvanlig god kunnskap og forståelse på dette området." At dette skal gi deg mindre sjanse for å få dame kan ikke jeg fatte. Lenke til kommentar
Paddo Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 når du har lest denne tråden fra side 1 på 1,4521 dager Lenke til kommentar
chokke Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Ifølge wikipedia så er "en nerd er en person med et snevert interesseområde eller en sær hobby, men som har uvanlig god kunnskap og forståelse på dette området." At dette skal gi deg mindre sjanse for å få dame kan ikke jeg fatte. Ironisk nok så er PUA's nerder Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Ifølge wikipedia så er "en nerd er en person med et snevert interesseområde eller en sær hobby, men som har uvanlig god kunnskap og forståelse på dette området." At dette skal gi deg mindre sjanse for å få dame kan ikke jeg fatte. Ironisk nok så er PUA's nerder Ja, og verdensmestere i luftgitar er også nerder. Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Er det jeg alltid har sagt Fotball-tardsene i klassen lurer litt når jeg kaller dem for nerder, men da tar det kort tid før wikipedia-linken kommer ^^ Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Men de fleste forbinder nok ordet "nerd" med en datainteressert person Merker jo det på skolen og. Jeg blir ofte kalt "nerd ass". Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Tar det som ett kompliment jeg. Er jo ikke lenge til det er vi som kontrollerer verden uansett! Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Du vet du er nerd når du skriver med en blyant som heter "Unix Professional" (bokstavelig talt ja) Du vet at du er nerd når du vet hva det ovenfor betyr Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Når du fryser på rommet ditt, så du slår på en pc til. Akkurat nå har jeg alle 3 pc-ene stående på. Det er pc-en jeg bruker, serveren som står på hele tiden og en pc jeg fant på el-returen på Elprice. https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=10141228 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Laptop som kjører 3dmark, pc som komprimerer filer og en 360 for å toppe det hele. Når det er ekstra kaldt tar jeg inn TM serveren med en Celeron 3ghz klokket til 5ghz på luft! Nå DA blir det varmt da! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Bruker PC-en og servern min som varmeovn jeg funker fjell er alltid godt og lunt inne på mitt rom xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå