Gå til innhold

Du vet du er nerd når..


Winged Monkey

Anbefalte innlegg

Bare sånn at folk vet det. De fleste av oss her er geeks, ikke nerds.

 

Det er stor forskjell på nerds og geeks!

 

Nerds er usosiale og dumme men de gidder å gjøre lekser og får derfor gode karakterer. De fleste nerder kan ikke skit om PC heller. De sitter hjemme om fredagskveldene og leser i historieboka.

Geeks er smarte, gidder ikke en skit, får dårlige karakterer. sitter foran PC'n hver dag, drar på fest på kveldene, men blir banket opp eller ledd av pga. de har på en T-skjorte hvor det står: -- I pwn n00bs --

5049809[/snapback]

 

de punktene i fet tekst beskriver meg :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du vet du er nerd når du bruker to skjermer. :whistle:

 

 

 

Edit: Det er litt mørkt akkurat nå. Skal se om jeg får lagt ut et bedre bilde en dag.

 

Edit 2: Bytta ut bildet med et bedre. Helt til venstre står stereoanlegget med CD spiller (som ikke klarer brente CDer) og platespiller (der nåla har knekt). Til høyre står den sekundære skjermen som har en maks oppløsning på 800x600 som er minimum i xp. Til høyre står primær skjermen min som kjører i 1600x1200 som er det høyeste skjermen er ment for (men den klarer litt høyere). På skjermen har jeg TV Norge framme. Helt til høyre står den 4 år gamle bærbare dataen min som har vært 3 ganger hos service. Skulle jeg hatt med meg alt dett på LAN måtte jeg nok mestilt tre plasser.

Endret av :P
Lenke til kommentar
3. Du har installert UV-katoder og plexiglassvindu i kompostbeholderen din.

4645577[/snapback]

 

Så et bilde på internett. En fyr hadde satt inn grønne katoder i doskåla si. Disse katodene gikk visst bokstavelig talt i dass.

 

Du vet du er nerd når:

1. Du husker ikke sist du skaffet deg programvare, musikk eller filmer på lovlig vis

2. Du har piratkopiert stuff til over 50 000 eller mer (det har ikke jeg... ennå)

3. Du har kjørt Bass Test på MP3 mobilen din (hvis du har noen)

4. Du er ikke spesielt kunstnerisk, men du er veldig flink til å tegne casemodda PCer.

5. Du føler deg isolert når du har flyttet til et sted der du sjelden eller aldri har internett. :(

6. Du har satt Mute-knapp på røykvarsleren din.

7. Du har vantett bærbar PC eller vurderer seriøst å kjøpe en, så du kan surfe mens du dusjer.

Lenke til kommentar
Hver gang du fyrer opp notepad, starter du automatisk å kode html :p

Du vet du er nerd når du skriver i HTML kode på papir.

Du vet du er nerd når du får igjen prøvene dine på skolen med noe sånt som: "Jeg vil helst at du skal slutte med dette merkelige språket..." som er HTML kode.

Du vet du er nerd når du skriver matteoppgavene dine i binærkode.

Du vet du er nerd når du bruker uttrykk som LOL, LEET, OMG osv.. i stiler.

4963347[/snapback]

 

Skal ha en eksamen der jeg blant annet skal skrive HTML, MYSQL og JSP på papir.

 

Får vel bidra, håper ikke denne er tatt før:

 

Du vet at du er nerd når du ikke får til å skru på lyset, og etter hvert innser at årsaken er at du prøver å dobbeltklikke på lysbryteren...

Lenke til kommentar
du vet du er nerd når du får et blank ark og automatisk begynner å tegne opp lokalnettverket ditt :p

 

genial, cecolon

5101035[/snapback]

 

Jeg lager ikke spesielt mye grafikk på dataen, men på CD konvolutter og hjørnemargene i skrivebøkene mine har jeg tegna bilder av casemodda PCer. Størrelsen bå bildene er ca. 3x3 cm. Verktøy: en spisset "skriveblyant", en spisset blyant i fargen katodene er i, og et viskelær.

 

Du vet du er nerd når du faktisk KAN tegne bilder på papir... av casemodda PCer.

Lenke til kommentar
Du er nerd når du skriver en stil med :-P, ;-) eller =) i ironiske setninger?

 

Sikkert foreslått.

 

Forresten, jeg føler meg isolert når jeg er på hytta uten nett... :p

5111250[/snapback]

 

jeg også :p

5111795[/snapback]

 

Hytte? Flere år siden er var på en sånn :/, men følte meg issolert da jeg og.

Lenke til kommentar
Du er nerd når du skriver en stil med :-P, ;-) eller =) i ironiske setninger?

 

Sikkert foreslått.

 

Forresten, jeg føler meg isolert når jeg er på hytta uten nett... :p

5111250[/snapback]

 

jeg også :p

5111795[/snapback]

 

Hytte? Flere år siden er var på en sånn :/, men følte meg issolert da jeg og.

5111798[/snapback]

 

 

Du er nerd når du kaller en hytte for "en sånn"... :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...