I.A.G. Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Genialt! Men du slår ikke mitt: Du vet du er nerd når russekortet ditt ser slik ut: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Haha, jo den var geial! :) Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Fint, Ståle Endret 16. desember 2007 av Ethernet Lenke til kommentar
Wut? Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Man burde føle seg nerd da den klapp belysningen ikke er godt nokk og bare bygger det ut med en dimmer som har 4 preesets og trinnløs dimming og lyset dimmer seg fra av til på, på 10 sekunder så man ikke blir blendet om morgenen. Edit: leifer Mulig man også burde føle deg nerd da russe-kortet inneholder ett katte bilde? Endret 16. desember 2007 av Figge90 Lenke til kommentar
mafia-slayer Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Du vet du er nerd når læreren knekker krittet og du skriker "HAHA! Wallhack'n din fungerte ikke!" Endret 17. desember 2007 av mafia-slayer Lenke til kommentar
KKake Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Du vet du er nerd når du sier erigert modus og ikke erigert tilstand Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Du vet du er nerd når læreren knekker krittet og du skriker "HAHA! Wallhack'n din fungerte ikke!" Den der fikk meg til å løfte både øyenbryn og ansiktsmaske i tillegg til å tenke "AMMAGAWD" Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Du vet du er nerd når læreren knekker krittet og du skriker "HAHA! Wallhack'n din fungerte ikke!" Den der fikk meg til å løfte både øyenbryn og ansiktsmaske i tillegg til å tenke "AMMAGAWD" Vi er begge i sjokk... Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Bildet sier alt: Lenke til kommentar
Bone Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 hehe.. så bra! :!: Ikke sett denne tråden før.. Må komme med et par bidrag, jeg også.. Begge er, dessverre(?), helt sanne.. ene er min, og andre er en bekjennelse fra en kollega / venn av meg.. Det er litt godt å vite at i denne tråden trenger jeg ikke å være så flau.. Jeg har, faktisk flere ganger, tatt meg selv i følgende; Når jeg har kjørt bil, helst etter en regnværsdag og sola igjen skinner, sett ned på sølepyttene jeg har passert, og på sola som dukker opp etter en bakketopp og tenkt imponert for meg selv; Åi, så bra og life-like HDR'n er her.. Min venn var i sommer i Brasil, og mens han satt på stranda og kikka seg rundt, kunne han ikke annet enn å være imponert over HD-oppløsningen på omgivelsene.. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Når du tror Rema 1000 skal uttales Rema 8. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Skrev dette i en annen tråd men passer her også: ...når du vurderer å voltmodde den elektriske rullestolen til en kamerat av deg som har vært i bilulykke Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) RL suger fordi du spawner ikke når du dør Endret 18. desember 2007 av Metalheart Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 RL suger fordi du spawner ikke når du dør Jesus ftw. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) RL suger fordi du spawner ikke når du dør Jesus ftw. Jesus juksa. Han hadde slått på God-cheaten Endret 18. desember 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Jesus hadde Godlike akkurat da han døde, så derfor spawna han. Lenke til kommentar
mafia-slayer Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Du vet du er nerd når læreren knekker krittet og du skriker "HAHA! Wallhack'n din fungerte ikke!" Den der fikk meg til å løfte både øyenbryn og ansiktsmaske i tillegg til å tenke "AMMAGAWD" Vi er begge i sjokk... Den tok jeg i huet på 5 sek. Bare for å drepe litt av den gode stemmningen i denn topicen.. hehe Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) du vet du er nerd når ræva er forma etter stolen! finnes det en ''du veit du er nOOb når...'' tråd? Endret 18. desember 2007 av IronMartin Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 finnes det en ''du veit du er nOOb når...'' tråd? Ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå