L4r5 Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 /2 WTB IRL GF, may trade w/ laptop WTF? Ikke lappisen? Du kan jo ikke være utro mot den med et stykke kjøtt som bare kommer til å svike deg! frøken laptop er kanskje ikke like god i senga men hun stikker ikke av med noen andre i det minste. skjerpings gutt! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 /2 WTB IRL GF, may trade w/ laptop WTF? Ikke lappisen? Du kan jo ikke være utro mot den med et stykke kjøtt som bare kommer til å svike deg! frøken laptop er kanskje ikke like god i senga men hun stikker ikke av med noen andre i det minste. skjerpings gutt! Jeg har 5 nå L4r5, jeg klarer å bytte bort den gamle Dell-maskinen jeg brukte før Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Patrick sier: Jeg våknet i dag, nesten mareritt, og bare: "BARE 30GB LEDIG PÅ FILDISKEN?!? NEEEI =(((((((" Patrick sier: Til det gikk opp for meg at det var noe jeg hadde drømt. Du vet du er nerd når dette skjer... For øvrig er jeg skyldig på det med sci-fi og damer. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Det er ikke verdt å nekte for at alien-chicks er hot. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Noen som har sett den siste species-filmen? Aldri hadde jeg trodd at et slimete vesen kunne være SÅ hawt! Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Når du har mareritt om at du får virus. Heldigvis skjer det aldri på ordentlig.. :-) Åi, nå innså jeg at jeg har skrevet ca. dette før. O_O Jaja, man er ekstra nerd hvis det skjer flere ganger? Lenke til kommentar
Lugia Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Jeg har en annen vane jeg har fått. Jeg har brukt iMac en del, så nå, hver gang jeg sier noe feil, kjapper jeg meg og sier eple-z, før noe får rettet meg. Deretter får jeg latterkrampe og avrunder det hele med et lol. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Hender at jeg sier noe feil og helt instinktivt sier: "edit: leif" Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Satt på tentamen og trykket Ctrl + Z når jeg skrev leif med den analoge pulekennen Tenker stadig vekk på hurtigtaster egentlig Spesielt Ctrl + F Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Det burde komme søkefunksjon i bøker.. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Jeg tenker crtl+f hele tiden Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Den tror jeg er ganske vanlig. Spesielt når man leter etter sokker om morgenen. -_- Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Ingen som har hort om e-books? Jeg var veldig trott en dag, og drev a tastet inn stuff pa pulten. Det var sikkert morsomt a se pa. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) På mattetentamen, skrev jeg CTRL + c, CTRL + v med fingrene på pulten, på en oppgave der du måtte skrive endel som var likt... Edit: For ikke å glemme at jeg "skrev" CTRL + a først Endret 12. desember 2007 av Håks Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Det burde komme søkefunksjon i bøker.. Heldigvis er det en indeks bak i de fleste bøker, eller fagbøker i hvert fall. Men når det er utelatt... Jeg ser på deg, 2006 utgaven av veien til førerkortet. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Jeg tenker crtl+f hele tiden Trykket fort på det når jeg lette etter et ord på norsktentamen Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Du vet du er nerd når du har skrevet dette [Nå skal jeg fortelle om de forskjellige typene ungdom som man ser i dagens samfunn. Det er mange forskjellige. De første er: Nerder Det finnes egentlig ingen korrekt definisjon om hva som er en nerd i dag, men de fleste ser på en nerd som en person som gjør en ting uten tanke på sosial omgang med andre. For eksempel og bare å sitte og spille et dataspill hele dagen i det stedet for å være ute med venner. Nerdene er glade i livet sitt. De drikker ofte mye brus, sitter med hodetelefoner og spiller såkalte nerdespill som Counter Strike, eller World of Warcraft. Disse spillene foregår over internett hvor man spiller med andre levende personer på servere. Nerdene har også ofte kjedelige klær som helt grått, eller bare svart. Nerder har ofte mye kviser fordi de sitter stille hele dagen og drikker brus, spiser godteri, slapper av og spiller favorittspillet sitt eller henger på forum. Dette skjer så klart over internett. I dagens samfunn er det mange typer nerder, datanerder, spillenerder, skolenerder osv. Det vanligste er spillenerdene. De drar noen ganger på såkalte LAN-parties. Der tar de med seg datamaskinene til et sted, spiller, og gjør det man vil sammen med andre nerder. Man kan både ha kompis-LAN med venner og offisielt LAN, med flere hundre andre. De fleste nerder er kjent med sitt eget språk som har blitt dannet via spill. Dette kalles leetspeak eller 1337-speak om man vil. Som kommer fra det engelske ordet elite. Som senere ble forkortet til leet. Hvis man leser bokstavene som tall, altså de som ligner mest. For eksempel tallet 1 ser man at ser ut som en L, hvis man ser på 3, så kan man se at det ligner på en snudd E. Hvis man ser på 7, så ser det ut som en T. Altså 1337 = LEET. Leet betyr at du er veldig god i et spill ”Se han eide meg i CS. Han er leet”. Man har mange forkortelser i leetspeak, som for eksempel lol, som var et av de første ”nerdeordene”. Det betyr laughing out loud, som betyr at man ler høyt av noe. Hvis noen sier noe morsomt over for eksempel et spill så kan man si LOL! Videre har man ting som omg, wtf, Haxor, Pr0n og O RLY? Det er også populært med blanding av tall og bokstaver som i n00b, som originalt betyr newbeginner – nybegynner, men som har blitt vrengt og vridd på. Det er derfor 1337-speak er et veldig avansert språk som man må være skikkelig nerd for å skjønne. Endret 13. desember 2007 av Metalheart Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Hmm.. Skikkelig nerd for å skjønne 1337speak? Jeg synes det er ting som alle kan, jeg.. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Tror ikke det var poenget med posten hans xD haha. Men det så ut som en fin skolestil det der Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 du vet du er nærd når du syns damer i romvesten sminke på sci-fi serier er hotte Skyldig ja, litt skremende første gang man ser på en dame i fullt romvesen sminke og du faktisk syns hun er hot. da skjønner man at man er nerd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå