Ståle Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg flettet litt om Opera inn i nynorsk stilen om klassisismen idag Blir sikkert ikke noe veldig bra karakter, menmen Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Du er nerd når bikkja di heter pentium, Celeron el. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Du er nerd når bikkja di heter pentium, Celeron el. Mitt neste dyr SKAL hete Nintendo Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Du er nerd når bikkja di heter pentium, Celeron el. Mitt neste dyr SKAL hete Nintendo Min skal hete NES Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Hehe. Spanker dere fine damer på ræva med data-mus? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Du vet du er nerd når du blir lettere forstyrra når du ser Bridge-sjokoladens reklame: "Nyhet! Nå 1023 Forskjellige smakskombinasjoner" så slo det meg: 10 forskjellige smaker= (2^10)-1=1023 Da ble jeg rolig igjen Den skjønte jeg ikke. Kan du forklare? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Du vet du er nerd når du blir lettere forstyrra når du ser Bridge-sjokoladens reklame: "Nyhet! Nå 1023 Forskjellige smakskombinasjoner" så slo det meg: 10 forskjellige smaker= (2^10)-1=1023 Da ble jeg rolig igjen Den skjønte jeg ikke. Kan du forklare? Jeg går ut ifra at du vet hva bridge-sjokoladeblandingen er for noe. 10 forskjellige smaker blir egentlig 1024 forskjellige kombinasjoner. Men en av disse kombinasjonene må være Ingenting, altså har dette blitt utelatt. altså 1023. hvis det er jeg som har misforstått noe, please let me now Nå legger jeg meg, natta Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Du er nerd når du kan lage et 1024x800 bilde av Freia-sjokolade Du er nerd når du bestiller godteri fra ebay Du er nerd når du bruker en proxy Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Når du har en eller flere egene servere kjørende på rommet. Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Du er nerd når du kommer inn i huste og fryser, mens du tenker; Jeg må fyre, ta av ALLE viftene! Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Hva er fordelen med å spise kinamat med pinner? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Har en ledig hånd til datamusa. Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) i lol'd :!: Faktisk gjort det på lan, nudler tough. Endret 8. desember 2007 av Raknes Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Du er nerd når du kommer inn i huste og fryser, mens du tenker; Jeg må fyre, ta av ALLE viftene! Du mener vel på? Error: 404-Joke not found Endret 8. desember 2007 av SpecialForce Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Du er nerd når du kommer inn i huste og fryser, mens du tenker; Jeg må fyre, ta av ALLE viftene! Du er nerd når du vet at det ikke hjelper å ha av viftene for å øke temperaturen? De flytter luft, de fjerner ikke varme... Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Du vet du er forumnerd når postcounten din er høyere enn medlemsnummeret. Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Her er en : Du titter på himmelen og synes HDR/Shader-belysningen er meget pen. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Du mister et glass med cola i gulvet og bare stirrer på det med store øyne og blir overasket over hvor bra physics det er IRL Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 ..Når du synest at fps'n pwner IRL Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Du mister et glass med cola i gulvet og bare stirrer på det med store øyne og blir overasket over hvor bra physics det er IRL Haha, opplevd den Eller: du er på fisketur, og du legger merke til hvor utrolig realistisk vannet ser ut. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Sist jeg var på stranda satt jeg faktisk å tenkte på hviliken maskinvare som måtte til for å lage så pent vann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå