Ethernet Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Ståle? Hva med å manne seg opp èn gang, og gå å hente kontrollen? Så kan du ha den ved PC-en Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Det er det som er problemet. Jeg ligger den ved nattbordet iogmed at jeg ser pa TV fra sengen, og nar jeg sitter ved PC-en, ma jeg reise meg for a hente den igjen. Og det gidder jeg ikke Hvor mye kostet klappebryteren? Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Ståle: Hva med en til fjernkontroll? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Har en til, via PDAen Men den har bare en dags batteritid, og jeg gidder ikke bruke den Og en klappebryter hadde vaert mer nerdete. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Er det vanskelig å sette opp en sånn bryter? Må jeg lodde og klippe å styre? Jeg kjøpte et byggesett hos Elfa som jeg linket til tidligere, og det må loddes sammen etter bruksanvisning(med mindre du er VELDIG nerd). så må du fikse litt med ledningene til på-knappen på kabinettet slik at den blir paralellkoblet med klappebryteren. Tror kanskje jeg lager en guide en gang? Den eneste ulempen er at den trenger ekstern strøm, da Strømforsyningen i PC-en ikke gir 12volt i standby Edit: ca sånn ser det ut inni PC-en min (kjapt tegna) Endret 30. november 2007 av khaffner Lenke til kommentar
Wut? Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Værsågodhttp://www.elfa.se/elfa-bin/setpage.pl?htt...htm&lang=no Har en slik en, men brukte den til lyset i taket, men den ble fort fjernet da broderen dunket 2 ganger i vegge om natten... -.- spots i trynet er ikke noe deilig. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 ... når du går og nynner på windows oppstartslyden Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Du vet du er Wii-nerd når du rister på hånda for å slå ut folka rundt deg i moshpiten du havnet opp i (De som har spilt SMG skjønner denne) Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 ... når du går og nynner på windows oppstartslyden Haha :!: Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 ... når du går og nynner på windows oppstartslyden Når du nynner på Linux oppstartslyden. Jeg har sitti så lenge med Ubuntu at jeg nå ikke husker oppstartslyden i WinXP. Jeg liker å nynne på 8-bit theme-sangen på spillet Ghostbusters for NES. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) nuf said Endret 2. desember 2007 av Ståle Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 nuf said Jeg har 11 døgn. Skal vi se hvem som står lengst? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Serveren min har 15 dager. Pga torketrommel, vaskemaskin og halve 2. etasje er pa samme kurs. Men gidder ikke la lappisen sta pa hele tiden. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Du vet du er nerd når du har glemt hvordan man skrur av en pc Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Du vet du bruker Linux når du har glemt hvordan man skrur av en pc Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Du vet du er nerd når du hacker FBI med ISDN-linje Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Du vet du er nerd når du omprogrammerer WoW Lenke til kommentar
Luringfax Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Hahaha, vi som bare er LITT nerder sitter og morer oss med både vitsene som er morsommme og de som vi ikke forstår! Sånn som "du prøver å hacke FBI med isdn linje"...!? HAHA! Også navnet til han som la inn innlegget... "Metalheart"! Endret 3. desember 2007 av Sjuskebabb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå