Gå til innhold

Du vet du er nerd når..

Winged Monkey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg fikk utdelt samme tysk-ordbok som mora mi hadde skrevet navnet sitt i en gang på 70-tallet :dontgetit:

WTF?!?11?111??! O.o

OT: Hvordan quote noen som har qouter noen, uten at du tar med den første quoten? Get it?

Endret av Figge90
Lenke til kommentar
OT: Hvordan quote noen som har qouter noen, uten at du tar med den første quoten? Get it?

Ser du skråstreken i [ quote]-koden? Det betyr "slutt på sitat". Sitatet skal starte med [ quote] og ende med [ /quote]

(uten mellomrommene jeg har lagt inn her)

Lenke til kommentar

Ser du skråstreken i [ quote]-koden? Det betyr "slutt på sitat". Sitatet skal starte med [ quote] og ende med [ /quote]

(uten mellomrommene jeg har lagt inn her)

hehey! det falt meg ikje inn med det første.. *memorere opne lukke tag*

Lenke til kommentar

Nerder ser ikkje, eller speler ikkje fotball eller har noko annan fysisk aktivitet (bortsett frå å gå fram og tilbake til kjøleskapet for å hente Cola, gå på do, osb.).

Då er eg vel ikkje heilt nerd, då, men det kan jo vere svensken i meg (eg er 1/8 svensk, eller 12,5% om du vil) som gjer at eg speler innebandy (litt likt ishockey, ein sport som er ganske stor i Sverige om eg ikkje tar feil).

Btw, JFM, det skrives "spotted". :) Skyt meg om eg tar feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...