anolop Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Jeg hadde samme mattelærer på ungdomsskolen som min mor! Herregud hvor jeg savna den F5 tasten Endret 26. november 2007 av anolop Lenke til kommentar
MadnL Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 .. Du har faktisk lest alle punktene over Lenke til kommentar
-Torb Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Jeg hadde samme mattelærer på ungdomsskolen som min mor! Herregud hvor jeg savna den F5 tasten Dypt. Men jeg lo no helt... Jaduvet, når jeg forstod den!. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Jeg sa opp pa asiakartet, og sa Java utenfor Indonesia tihi. Lenke til kommentar
anolop Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Jaduvet, når jeg forstod den!. Du må være nerd for å forstå den da vettu, n00b Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Du vet du er nerd når du i fylla prøver å klokke ned for å stabilisere systemet... Du vet du er nerd når du plasserer den på russekortet? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 du vet du er nerd når du danser WoW-danser i fylla Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Jeg hadde samme mattelærer på ungdomsskolen som min mor! Herregud hvor jeg savna den F5 tasten haha :!: Jeg har samme engelsk lærer som mamma hadde Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Jeg hadde samme mattelærer på ungdomsskolen som min mor! Herregud hvor jeg savna den F5 tasten haha :!: Jeg har samme engelsk lærer som mamma hadde Jeg fikk utdelt samme tysk-ordbok som mora mi hadde skrevet navnet sitt i en gang på 70-tallet Lenke til kommentar
Wut? Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Jeg fikk utdelt samme tysk-ordbok som mora mi hadde skrevet navnet sitt i en gang på 70-tallet WTF?!?11?111??! O.o OT: Hvordan quote noen som har qouter noen, uten at du tar med den første quoten? Get it? Endret 28. november 2007 av Figge90 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 OT: Hvordan quote noen som har qouter noen, uten at du tar med den første quoten? Get it? Ser du skråstreken i [ quote]-koden? Det betyr "slutt på sitat". Sitatet skal starte med [ quote] og ende med [ /quote] (uten mellomrommene jeg har lagt inn her) Lenke til kommentar
Wut? Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 OT: Hvordan quote noen som har qouter noen, uten at du tar med den første quoten? Get it? Ser du skråstreken i [ quote]-koden? Det betyr "slutt på sitat". Sitatet skal starte med [ quote] og ende med [ /quote] (uten mellomrommene jeg har lagt inn her) hehey! det falt meg ikje inn med det første.. *memorere opne lukke tag* Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Jeg hører Windows lyder overalt, er det et godt tegn? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Jeg hører Windows lyder overalt, er det et godt tegn? Meldingslyden på mobilen min er windows startup Lenke til kommentar
JFM Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Jeg hører Windows lyder overalt, er det et godt tegn? Meldingslyden på mobilen min er windows startup Jeg har også det Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Du veit du er nerd når.. -du rydder opp på PC-en istedet for på rommet -rommet har aldri blitt ryddet frivillig -du har støvsuger-fobi, men elsker kaniner Lenke til kommentar
JFM Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Du veit du er nerd når.. -læreren kommer inn i klasserommet, og du tenker "Enemy spoted" (Leif?) -du spiller fotball og lurer på hvorfor i "heiteste-minnebrikke" det står en i mål og "spawn camper" Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Du ser ikke på fotballkamp. Det er lame, og det er mye fysisk aktivitet, så du går heller inn på rommet for å skrive et program. Edit: Jeg har oppstartslyden til Ubuntu på tlf som innkommende SMS Endret 29. november 2007 av Ethernet Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Nerder ser ikkje, eller speler ikkje fotball eller har noko annan fysisk aktivitet (bortsett frå å gå fram og tilbake til kjøleskapet for å hente Cola, gå på do, osb.). Då er eg vel ikkje heilt nerd, då, men det kan jo vere svensken i meg (eg er 1/8 svensk, eller 12,5% om du vil) som gjer at eg speler innebandy (litt likt ishockey, ein sport som er ganske stor i Sverige om eg ikkje tar feil). Btw, JFM, det skrives "spotted". Skyt meg om eg tar feil. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Er ikke nerd jeg heller Eller det siste året så Spiller Fotball (kretslaget ), Volleyball og golf. Men jeg har kneskade, så jeg får ikke gjort noe. I gymtimene på skolen sitter jeg med bærbar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå