Bozzeye Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Jeg sytes den var ganske morsom, og jeg har ikke mye erfaring med UNIX Samme her. Har ingen erfaring med UNIX, men det var morosamt fordet. Lenke til kommentar
Arnold Layne Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Bra, da var det bare han ene som ikke forstod den! Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Bra, da var det bare han ene som ikke forstod den! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 *host* NewB *host* Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Hehe Men du veit du er nerd når du tenker /rank når du vil finne ut kor bra ei jente er. Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 eller evt. når du tenker /rank når du vil finne ut om du har sjanse på en dame ^^ Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 eller evt. når du tenker /rank når du vil finne ut om du har sjanse på en dame ^^ Hvis du kanskje har sjans på en dame er du ikke nerd! Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 eller evt. når du tenker /rank når du vil finne ut om du har sjanse på en dame ^^ Hvis du kanskje har sjans på en dame er du ikke nerd! Det tenkte jeg og. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Når du bruker denne siden for å lære deg å lage met. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Når du finner dette morsomt: Funny Unix csh/sh commands: % sleep with me bad character % got a light? No match. % %blow %blow: No such job. $ PATH=pretending! /usr/ucb/which sense no sense in pretending! $ drink matter matter: cannot create Enn i linux da? Får dette opp: [Tord@localhost ~]$ % cat "food in cans" bash: fg: %: no such job [Tord@localhost ~]$ $ PATH=pretending! /usr/ucb/which sens bash: $: command not found [Tord@localhost ~]$ sh % If I had a ( for every $ the Congress spent, what would I have? bash: syntax error near unexpected token `(' [Tord@localhost ~]$ % If I had a ( for every $ the Congress spent, what would I have? bash: syntax error near unexpected token `(' [Tord@localhost ~]$ $ PATH=pretending! /usr/ucb/which sense bash: $: command not found [Tord@localhost ~]$ PATH=pretending! /usr/ucb/which sense bash: /usr/ucb/which: Ingen slik fil eller filkatalog [Tord@localhost ~]$ PATH=pretending! /usr/ucb/which sense bash: /usr/ucb/which: Ingen slik fil eller filkatalog [Tord@localhost ~]$ $ PATH=pretending! /usr/ucb/which sense Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Du skal jo ikke skrive % og $ da n00b! Men så er det heller ikke alle disse kommandoene som fins i Bash. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Det var nok for at det skulle være morsomt, Deimos Lenke til kommentar
Stian V.H Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Du vet at du er nerd når du har sjekket til høyre og venstre om det er klart for å gå over veien og sier;``sector clear``... Da har man spilt for mye Counter Strike,og tro det eller ei men det har skjedd flere ganger at jeg har sagt ``sector clear`` enten lavt for meg selv eller inne i hodet mitt,og ja jeg spiller mye CS... :!: Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Du vet du sitter for mye foran PC-en når du tror du har fått mail når infocenteret i bilen din endrer visning mens du er ute og kjører. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Du er nerd når du kan skrive lengre, avanserte og perfekte setninger uten å se på tastaturet slik som dette Lenke til kommentar
JFM Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Du er nerd når du kan skrive lengre, avanserte og perfekte setninger uten å se på tastaturet slik som dette Så nerd er ikke jeg Men jeg skriver hele dette innlegger uten å se på tastaturet Edi: Leif kom. Men det er vell ikke rart? Endret 12. november 2007 av JFM Lenke til kommentar
tranzer Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Veit du hva.. dette må være en av de geniale jeg ever har lest hahaha Lenke til kommentar
Wut? Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Man har vel brukt litt formye tid framfor pc`en nå man leter etter ctrl + C på mobilen. eller at man leverer inn en engelsk stil med alle the skrevet teh? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Du er nerd når du kan skrive lengre, avanserte og perfekte setninger uten å se på tastaturet slik som dette Jeg sitter med et norsk tastatur, men har engelsk layout. Og jeg treffer spesialtastene Men det er jo lettere a se pa skjermen nar man skriver enn nar man ser pa tastaturet, fordi nar man ser pa skjermen kan man rette det man skriver med en gang, istedenfor a matte bruke musen for a ga langt tilbake. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Du er nerd når du kan skrive lengre, avanserte og perfekte setninger uten å se på tastaturet slik som dette Jeg sitter med et norsk tastatur, men har engelsk layout. Og jeg treffer spesialtastene Men det er jo lettere a se pa skjermen nar man skriver enn nar man ser pa tastaturet, fordi nar man ser pa skjermen kan man rette det man skriver med en gang, istedenfor a matte bruke musen for a ga langt tilbake. Haha, jeg mente ikke at du skulle se på skjermen da Lukk igjen øynene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå