Ethernet Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Jeg fryser alltid foran datan. Så jeg har noen avklippende hansker på henda og ullsokker Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Juleønsker https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=859001&hl= Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Ønsker meg N- Router og adapter til jul Har begge Lenke til kommentar
Haarvekst Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 litt ot men.. du vet du bor i Norge når du må leite etter ting på nettet som du kan ønske deg til jul. Har dette problemet. Begyner å lure på om æ har for mange ting. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Jeg fryser alltid foran datan. Så jeg har noen avklippende hansker på henda og ullsokker Da må du klokke den opp! Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Tenk å overklokke PC-en sånn at man kan bruke den som ovn Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Min P4 Prescott 3.0GHz 90W server, gjor det godt og varmt. Har det ikke under 20 grader xD I forrige forrige uke, var jeg i Paris en hel uke. Trengte ikke serveren da. Nar jeg kom hjem igjen var det 16 grader og generelt veldig kaldt pa rommet mitt. Men ble fort varmt igjen da 3 PC-er og TVen og CRT skjermen kom pa Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Min P4 Prescott 3.0GHz 90W server, gjor det godt og varmt. Har det ikke under 20 grader xD I forrige forrige uke, var jeg i Paris en hel uke. Trengte ikke serveren da. Nar jeg kom hjem igjen var det 16 grader og generelt veldig kaldt pa rommet mitt. Men ble fort varmt igjen da 3 PC-er og TVen og CRT skjermen kom pa Hehe, merker det på arbeidsrommet her, når alle PC-ene står av blir det fort litt for kaldt, ettersom ovnene er justert etter når alt står på. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Tenk å overklokke PC-en sånn at man kan bruke den som ovn alle pc'ene her i huset utgjør over halvparten av oppvarminga i huset Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Har begge xD Vet du er nerd når du var på Play! -konserten I was! Du veit du er Dum når du ikke lar broren din være med..! **Fatal1ty spilte jo på Tekno messen, dagen etter.. ** Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Kjør to-tre instanser av rthdribl, det hjelper på temperaturen. Lenke til kommentar
Arnold Layne Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Prøvde ikke testpanelet i hw å steke egg på en overopphetet CPU en gang? Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Når du finner dette morsomt: Funny Unix csh/sh commands: % cat "food in cans" cat: can't open food in cans % nice man woman No manual entry for woman. % rm God rm: God nonexistent % ar t God ar: God does not exist % ar r God ar: creating God % "How would you rate Quayle's incompetence? Unmatched ". % Unmatched ". Unmatched ". % [Where is Jimmy Hoffa? Missing ]. % ^How did the sex change operation go?^ Modifier failed. % If I had a ( for every $ the Congress spent, what would I have? Too many ('s. % make love Make: Don't know how to make love. Stop. % sleep with me bad character % got a light? No match. % man: why did you get a divorce? man:: Too many arguments. % !:say, what is saccharine? Bad substitute. % %blow %blow: No such job. % \(- (-: Command not found. $ PATH=pretending! /usr/ucb/which sense no sense in pretending! $ drink matter matter: cannot create Lenke til kommentar
Arnold Layne Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Hahaha! Den lo jeg faktisk godt av! :!: Lenke til kommentar
Arnold Layne Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Du er ikke nerd nok Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Jammen da veit eg kva du er... (sove godt inatt) Lenke til kommentar
Arnold Layne Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Jammen da veit eg kva du er... (sove godt inatt) Jaudå, da kan du sei. Tror heller dette har med nooooe dårlig humor akkurat i kveld. Har du forresten brukt UNIX? Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Fin liste det der Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Jeg sytes den var ganske morsom, og jeg har ikke mye erfaring med UNIX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå