Effectiv Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Enda verre: Analog stick. Nemlih! Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Analog stick er jo bra? Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Hvorfor er det bra? Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Tror ikke at han forsto hva vi mente "anal"og Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Sirslask, jeg elsker signaturen din Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Du vet du er nerd når du skriver ønskelista di i notepad Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Ma jo bruke Notepad2 da Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Når du kjeder deg på skolen og du ikke får bruke PC-en så du programmerer med den "ikkedigitale"-pennen*. *Referer til inleggene over. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Ser på CSI: Miami akkurat no, så var det nokon som sa «Nobody helps me,» og som ein refleks sa eg «Berre F1» Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Du vet du er nerd når du skriver ønskelista di i notepad Du vet du er nerd når du skriver ønskelista di i notepad som script og sender til moren din Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Du vet du er julenerd når du begynner å skrive ønskeliste allerede nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Du vet du er julenerd når du begynner å skrive ønskeliste allerede nå. "Allerede"? Skrev den allerede 25. Desember igjor jeg Nei, egentlig ikke... Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Du vet du er julenerd når du begynner å skrive ønskeliste allerede nå. Hvorfor det? Er jo på denne tiden familien begynner å mase om hva jeg ønsker meg til jul Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Her og. For å gå litt OT igjen Noen som har noen tips til hva jeg kan skrive på list i år? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Du vet at du er nerd når 100% av all varmen på rommet ditt kommer fra pc-en, og du setter ned viften for å bruke pc-en som fotvarmer! Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Du vet at du er nerd når 100% av all varmen på rommet ditt kommer fra pc-en, og du setter ned viften for å bruke pc-en som fotvarmer! All varmen på rommet mitt er pga. PC-en. Bortsett frå litt, fordi det er alltid litt kaldt når eg kjem heim frå skulen, så eg setjer på varmovnen. Men framleis PC-en som står for mest av oppvarminga. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Du vet at du er nerd når 100% av all varmen på rommet ditt kommer fra pc-en, og du setter ned viften for å bruke pc-en som fotvarmer! Ovnen min står også av. Og er ikke spesielt kaldt her nei. Du vet du er nerd når du klokker opp PC-en når det begynner å bli kjølig på rommet. (Den er vel nevnt tidligere...) Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Ønsker meg N- Router og adapter til jul Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Har begge xD Vet du er nerd når du var på Play! -konserten I was! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå