Gå til innhold

Du vet du er nerd når..


Winged Monkey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jojo skjønner det. Jeg var så fordømt heldig å flytte til et borettslag der telenor ikke kan levere pga full sentral, og ingen planer om utbygging. Blir ingen WOW på denne linja for å si det sånn.

 

Men imorgen får jeg trådløst bredbånd fra ICE. Er rimelig lei 8-15kbps hastigheter nå.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Eg var overraska over kor nerd eg var for nokon veker sidan.

Det som skjedde:

Eg satt på PC-en i kjellaren og høyre at nokon kjeme heim i etasjen over og høre fot lyder, eg lurer på kven som er der oppe og trykke på tab inni battlefield 2142 for å leite etter namn. :ermm:

 

DÅ følte eg med lure burde nesten vore lagt til på framsida i tråden.

Lenke til kommentar
6mb/6mb er jo et stot fremskritt fra 32kbps

Hvor bor du hen?

 

Midt i ødeland...

 

Bor 20mil nord for Tromsø. Er så lite folk her at når jeg gikk i 10. kl var vi 7 stk i klassen. Vi var da en av de største klassene på skolen... Skolen var både barne- og ungdomsskole.

Var rundt 60 elever på hele skolen.

Endret av JFM
Lenke til kommentar

Du vet du er litt nerd i alle fall når du knytter noe vanlig og daglidags opp mot noe "nerdy" og dermed holder på å dø av latter, mens andre rundt deg ikke skjønner bæra.

 

Har klart det nylig. Etter noen lange timer med irritasjon, frustrasjon og nesten ny rekord for hvor stor fart en datamus kan komme opp i, var jeg endelig ferdig med Portal. Og den etterfulgte sangen som kommer etterpå. For dere som ikke skjønner bæra av det jeg sier her, søk på YouTube etter Portal Still alive, men jeg lover ikke at dere skjønner noe mer av det jeg skal si nå.

 

Så det var litt seint, jeg var trøtt og sliten, og på ovnen sto en fristende skuffkake min kjære mor hadde laget. Jeg gikk derfor på kjøkkenet for å "belønne" min gode innsatts og plutselig kom brokker av sangen i Portal tilbake:

 

There are no sutch crying over every mistake

You just keep on trying til you run out of cake

 

Ja, det ser vel ganske "ring menn i hvite frakker" ut dette, men jeg knakk seriøst sammen. Jeg sto over kaka og lo så tårene trillet, mens de rundt meg skjønte ingen ting. Og de spurte jo selvfølgelig hva det gjaldt og jeg fikk ikke ut noen verdens ting enn "hihehihe".

Lenke til kommentar
*snip*

 

"1500 megawatt aperture science heavy duty super colliding super button"

 

En kamerat visket det til meg i kantina, og jeg hadde ikke sjans til å holde meg alvorlig. Fikk flashbacks fra Portal og den CompanionCube-tingesten med en gang! Og ingen forstod en ting.

 

Litt som denne "graduation-speech"talen (oversettelse, værsåsnill?).

Lenke til kommentar

Når en eller flere av de du har blitt kjent med på skolen er nettvennene dine som du har møtt og blitt kjent med på diskusjon. :p

 

Du vet du er lydnerd når du blåser ut bassrefleksrøret på høyttaleren din? :O

 

Litt høyt volum kanskje?

Når du får en gammal cd spiller av mormora di, og det første du gjør er å sette inn en cd med bass test og skru opp lyden.

 

Den spilleren hadde noen store høyttalere og det sto 40W på den, altså ikke sånn med høyttalere tilsvarende de billigste fra Clas Ohlson. :p

Endret av ;P
Lenke til kommentar
Jeg har hatt modem 32 kbps i over to år. Men for ca 3 måndre siden fikk vi fiber. så nå har vi 6mb/6mb :D

 

 

ikke mer?, hadde 50 mb linje vi, men pappa syns det ble litt mye etter hvert så nå har vi bare 5 mb

Du har jo ikke noe mer selv da. ;) Så hvorfor "ikke mer?"

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...