Gå til innhold

Du vet du er nerd når..


Winged Monkey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Å herregud!!

 

Jeg begynner å bli lei av enkelte folk på forumet her! Man kan ikke skrive en setning uten at det blir skutt og slaktet..

 

Hvis dere så hva jeg skrev stod det faktisk ikke et ord om at det var tøft å skulke.. Jeg sa heller ikke et ord om at jeg skulket.

 

Skjerp dere!!

 

Ethernet: Amen!

prøvde og beskytte deg da :blush:

 

må jo lure seg unna så mye som mulig :innocent:

 

Disagree. Lure seg unna så mye som mulig? Det er ikke andre enn deg selv du lurer når alt kommer til alt. Lærerne gir vel blanke faen i om du ikke møter opp, det er ditt problem.

Jeg har vel skulket en gang, med det var av andre grunner enn å skrive .bat filer. Programmerer stadig vekk på skolen med analog penn. Går fint det og, trenger ikke skulke for det :thumbup:

 

Lærerene på skolen min bryr seg ikke da så.

Før høstferien hadde jeg 4 dager og 6 timer, nå har jeg av en eller annen grunn 1 dag og 6 timer :w00t:

De gir aldri annmerkning heller.. Ikke engang de dagene jeg kommer 40 min for seint, så og si hver tirsdag =P

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar
Å herregud!!

 

Jeg begynner å bli lei av enkelte folk på forumet her! Man kan ikke skrive en setning uten at det blir skutt og slaktet..

 

Hvis dere så hva jeg skrev stod det faktisk ikke et ord om at det var tøft å skulke.. Jeg sa heller ikke et ord om at jeg skulket.

 

Skjerp dere!!

 

Ethernet: Amen!

Hagr, ro deg ned :wee:

 

Uansett, det er ikke nerdete å skulke skolen, nerder elsker skolen vettu :dremel:

Lenke til kommentar
Masse nerder som skulker for å spille da! Trenger ikke være skolenerd for å være nerd

Nemlig, da er du datanerd :!:

 

er ikke BARE nerder som skulker heller serru :p

Det finnes folk som skulker bare for å skulke...( ooooo, Cred! )

 

Men, indeed... kjenner noen som tilogmed slutta på skolen for å spille wow...><;;

Lenke til kommentar

Jeg er nok dessverre ikke bare nerd, men på grensen til å være Nerd (med stor N og alt, tenk det).

 

Jeg har faktisk klart å glemme enkelte ting hvor man finner det ved å lete seg frem, windows+r og en lang setning er lett å huske, men å bla seg frem til mappen er ikke så lett lengere.

 

Satte meg og inn i bilen min, hjernen var fremdeles i sengen min og var ikke helt klar for dagen (dette var det uhellige tidspunktet 7 om morgen, hvor normale nerder egentlig skal legge seg og langt fra stå opp).

 

Vel, der satt jeg i bilen, trøtt som pokker, og trykket på nødblink knappen og skjønte ikke hvorfor den forbandete maskinen ikke startet. Tok faktisk noen minutter før jeg skjønte at jeg satte i en bil og ikke fremfor PC-en, og fikk vett nok i meg til å stikke nøkkelen i starteren og fikk starta opp bilen. b

Lenke til kommentar
Satte meg og inn i bilen min, hjernen var fremdeles i sengen min og var ikke helt klar for dagen (dette var det uhellige tidspunktet 7 om morgen, hvor normale nerder egentlig skal legge seg og langt fra stå opp).

 

Vel, der satt jeg i bilen, trøtt som pokker, og trykket på nødblink knappen og skjønte ikke hvorfor den forbandete maskinen ikke startet. Tok faktisk noen minutter før jeg skjønte at jeg satte i en bil og ikke fremfor PC-en, og fikk vett nok i meg til å stikke nøkkelen i starteren og fikk starta opp bilen. b

Hahaha! Beste jeg har lest på lenge :!:

Lenke til kommentar

Det som irriterer meg er at mange missforstår det der med nerd.

Er man nerd så betyr det jo at man for det meste interiserer seg for (1) ting, og fokuserer bare på det.

Er jo f.eks mange som er "bil-nerder", men de blir ikke kalt det.

Nerd har ikke BARE sammenheng med noe innen data

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...