SoW Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Det begynner å bli kalt, så du tror det er bare å taste "Alt+F4". (for å lukke vinduet) Endret 11. oktober 2005 av SoW Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 ahah aldri tenk på før men det der med om læreren spør om du kan overta har skjedd meg meg.... er ikke særlig kult da, fordi alle ser på rart på deg når du prøver og forklare hvorfor de IKKE skal laste ned mysearchnow bar og diverse andre "hjelpemidler" på skolens maskiner.. uff ja. Det er irriterende å prøve å forklare folk som er helt overbevist om at det er BRA å ha, og at man BØR laste ned så mye som mulig av det, at det er feil og at det er dårlig og at man ikke bør det. Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 det kan være ekstremt plagsomt ja Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 så sent som i dag på skolen, ei som ikke kunne linux sa : hvor er word hen a?? brukte 15 min på å forklare at word er et microsoft produkt og ikke finnes i debian Linux, men at det fins openoffice writer. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 så sent som i dag på skolen, ei som ikke kunne linux sa : hvor er word hen a?? brukte 15 min på å forklare at word er et microsoft produkt og ikke finnes i debian Linux, men at det fins openoffice writer. liker å kjøre Linux når nesten ingen jeg kjenner kan det Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 så sent som i dag på skolen, ei som ikke kunne linux sa : hvor er word hen a?? brukte 15 min på å forklare at word er et microsoft produkt og ikke finnes i debian Linux, men at det fins openoffice writer. like irriterende å måtte forklare at Mac og Apple er det samme Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 så sent som i dag på skolen, ei som ikke kunne linux sa : hvor er word hen a?? brukte 15 min på å forklare at word er et microsoft produkt og ikke finnes i debian Linux, men at det fins openoffice writer. like irriterende å måtte forklare at Mac og Apple er det samme hehe.. minner meg om en som skulle ha foredrag om nanoteknologi på skolen.. så begynte hun å snakke om den nye ipod nano.. "dere har vel hørt om den nye machintosh iiiiipodd nano?.. den er bygget på slik teknologi" (iiiipodd = hun sa det slik ) Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Slik gikk det: *Vi hadde en diskusjon om PC'er* "Jeg har Mac jeg, suger totalt" "Ja ikke sant, du burde prøve Apple" "Nei fy F*N, Mac er bedre" så lot jeg denne diskusjonen gå i et halvt minutt før jeg avbrøt *Kremt* "Mac og Apple er det samme!" Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 så sent som i dag på skolen, ei som ikke kunne linux sa : hvor er word hen a?? brukte 15 min på å forklare at word er et microsoft produkt og ikke finnes i debian Linux, men at det fins openoffice writer. Hehe ja, mattelæreren vår sa noe slikt (ingen som spurte) "...men excel er en microsoft vare (tror han mente det var kvalitet). Og vi må nøye oss med noe annet....open office var det?" Vi har skolelinux. 1) MS office er windows vare, heller ikke det beste.. 2) Open Office er bedre Slik gikk det: *Vi hadde en diskusjon om PC'er* "Jeg har Mac jeg, suger totalt" "Ja ikke sant, du burde prøve Apple" "Nei fy F*N, Mac er bedre" så lot jeg denne diskusjonen gå i et halvt minutt før jeg avbrøt *Kremt* "Mac og Apple er det samme!" , sjekk signaturen min Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Øh. Er ikke Mac/Macintosh et datamaskinmerke produsert av Apple? Har aldri hørt om firmaet Mac eller firmaet Macintosh iallefall. Er enig i at diskusjonen kennet11 refererer til er tåpelig, men Mac og Apple er vel strengt tatt ikke det samme? Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Øh. Er ikke Mac/Macintosh et datamaskinmerke produsert av Apple? Har aldri hørt om firmaet Mac eller firmaet Macintosh iallefall. Er enig i at diskusjonen kennet11 refererer til er tåpelig, men Mac og Apple er vel strengt tatt ikke det samme? Mac er vel et produkt som Apple produserer? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 ja er vel det .. Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 (endret) når du skal klippe ut noe på ark, og leter etter Ctrl-C Endret 14. oktober 2005 av kenneth11 Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 når du skal klippe ut noe på ark, og leter etter Ctrl-C 5006183[/snapback] Du mener vel CTRL+X Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 når du skal klippe ut noe på ark, og leter etter Ctrl-C 5006183[/snapback] Du mener vel CTRL+X 5006219[/snapback] er Ctrl-C hos meg Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 CTRL+X = Klipp Ut CTRL+C = Kopiere CTRL+V = Lim it Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 CTRL+X = Klipp UtCTRL+C = Kopiere CTRL+V = Lim it 5006375[/snapback] aah, så jeg har bare kopiert hele tida :!: Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 CTRL+X = Klipp UtCTRL+C = Kopiere CTRL+V = Lim it 5006375[/snapback] aah, så jeg har bare kopiert hele tida :!: 5006396[/snapback] Hihi, you're not a g33k Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Når du har spist så mye søppelmat at katta di blir svimmel av fisene dine *Skjedde med meg idag* katta hadde det morsomste utrykket jeg har sett på lenge! Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Når du har spist så mye søppelmat at katta di blir svimmel av fisene dine *Skjedde med meg idag* katta hadde det morsomste utrykket jeg har sett på lenge! 5006657[/snapback] g33ks har da ikke katt :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå