chokke Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Tråden går i bølgedaler bølger, we'll be back soon. Word Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) "5. Du foretrekker regnvær fremfor solskinn for da får du ikke så dårlig samvittighet for å sitte inne fremfor dataskjermen." Du vet du er nerd når du ikke får dårlig samvittighet av og sitte inne på pc`n , når det er solskinn. Endret 21. oktober 2007 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Du vet du er nerd når du strever med å finne på noe konstruktivt å gjøre mens forumet er nede. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Du vet du er nerd når du strever med å finne på noe konstruktivt å gjøre mens forumet er nede. You got me... det sammen med nettby, og er kjeder meg... Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Da jeg fikk beskjeden "serveren er for overbelasted til å håndtere din forespørsel" suste jeg rett inn på mIRC og Hardware.no, for å se om resten av folket led den samme lidelsen eller om det var noe feil på min side (som jeg forhåpentligvis kunne fikse). Det viste seg at det var en feil på forumet selv,og jeg var tvunget til å gå å legge meg tidlig, faktisk var klokken så vidt bekket halv ett på natta, noe som er alt for tidlig å legge seg når man har fri neste dag. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Du veit du er nerd når du bruker qtips som treningsvekter. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Du veit du er nerd når du bruker qtips som treningsvekter. Til fingertrening ja. ALDRI resten av musklene Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 du vet du er nerd når du tar pause mens du runker for å sjekke hw.no forumet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 du vet du er nerd når du tar pause mens du runker for å sjekke hw.no forumet. ... SÅ nerd kan man vel ikke være? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 oj Er det unormalt? Neida, det er ikke unormalt Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Du vet du er nerd når du er ute i frisk luft to ganger i året. På vei til og fra bilen én uke før TG når du reiser til Sverige for å kjøpe Red Bull/Koffeinpiller og snus, og på vei til og fra bilen når du drar på TG uka etter. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Du vet du er nerd når adslmodemet har sluttet å blinke, å du i ren frustrasjon går å legger deg klokka 7 på kvelden Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Du vet du er nerd når adslmodemet har sluttet å blinke, å du i ren frustrasjon går å legger deg klokka 7 på kvelden Been there done that, ikke så tidlig spm 7 men halv 9 et par ganger Lenke til kommentar
Thomas ST Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 hoho lo meg skakk! kjenner meg så mye igjen at jeg burde vurdere å kutte på spillinga.. ;p Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Når jeg nettopp hadde fått ADSL installert sto jeg opp flere ganger på natta for å sjekke at alle lysene var aktive på modemet. Hvis ikke, måtte jeg inn og sjekke om nedlastingene hadde stoppet så jeg kunne starte nye. Utnytte tiden maksimalt Fikk selvsagt aldri tid til å hverken høre gjennom all musikken eller spille alle spillene jeg lasta ned, så jeg sluttet med det etterhvert. Endret 23. oktober 2007 av Bytex Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Du vet du er nerd når adslmodemet har sluttet å blinke, å du i ren frustrasjon går å legger deg klokka 7 på kvelden Telles det at routern til trådløsen tar kvelden? for da har det skjedd litt for ofte med meg de siste åra Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Vurdert å fikse den eller kjøpe ny? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Du vet du er (litt) nerd, når den trådløse mottakeren din, og og senderen er 10 x så rask som internetten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå