Gå til innhold

Du vet du er nerd når..


Winged Monkey

Anbefalte innlegg

Når du irriterer deg over en død piksel lengs oppe til venstre på skjermen so man overhodet ikke kan se med mindre du vet om den :wee:

9633763[/snapback]

 

Har en irriterende krøll på filteret (1mm) til sjermen som er et rent h***** å se på for oss stakkars nerder.... Jeg vil kaste sjermen ut vinduet fra andre etasje, binde en IDE kabel rundt foten til sjermen og sykkle til hytta med sjermen på slep, men det orker jeg ikke det er stress å sykkle! :dontgetit:

9645005[/snapback]

Og ikke minst, man må ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har en irriterende krøll på filteret (1mm) til sjermen som er et rent h***** å se på for oss stakkars nerder.... Jeg vil kaste sjermen ut vinduet fra andre etasje, binde en IDE kabel rundt foten til sjermen og sykkle til hytta med sjermen på slep, men det orker jeg ikke det er stress å sykkle! dontgetit.gif

 

Du vet du er nerd når du ikke gidder å sykle med en skjerm på slep...

Neida, skjønner deg godt på en måte :p

 

EDIT: Glemte quoten

Endret av ArnoldLayne
Lenke til kommentar
Jeg vil kaste sjermen ut vinduet fra andre etasje, binde en IDE kabel  rundt foten til sjermen og sykkle til hytta med sjermen på slep, men det orker jeg ikke det er stress å sykkle!  :dontgetit:

9645005[/snapback]

Bruk heller en SATA-kabel, da blir det ikke så mye vindmotstand. :)

Lenke til kommentar
Du veit du er nerd når du sier:

 

I hate you, you fucking bits.

9652483[/snapback]

Problemet er bare at dette er håpløst grammatisk feil - du kan ikke kalle en person for noe i flertall.

 

Dessuten har ikke nerder behov for å kommunisere med et slik transkjønnslig relasjonsvokabular. Nerder holder seg for seg selv; i beste fall er de på LAN med noen av samme kjønn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...